Γιατί ὁ ἀριθμός 9 στίς Ἐκκλησίες;
Μήπως;…
Σύνταξη:
Ἱστολόγιον https://kaiomenivatos.blogspot.com/
Μεγάλη ἀπορία ἔχει προκαλέσει ἐδῶ καί μῆνες ἐπί κορωναϊοῦ, πῶς προκύπτει ὁ ἀριθμός 9 ὡς ἐπιτρεπόμενος ἀριθμός ἐκκλησιαζομένων!
Τήν στιγμή μάλιστα πού κάποια ἀπό τίς πιό γνωστές λοιμωξιολόγους τῶν Μ.Μ.Ε. ἀπό τήν περιβόητη Ἐπιτροπή «εἰδικῶν» ἀποκάλυψε πώς αὐτός ὁ ἀριθμός εἶναι αὐθαίρετος, διότι οὐδέποτε προτάθηκε ἀπό τήν Ἐπιτροπή!
Ἄρα, λογικά διά τῆς ἐπαγωγικῆς μεθόδου προκύπτει πώς ἐπινοήθηκε κι ἐπιβάλλεται ἀπό τήν πολιτεία!
Λινού: ''Αυθαίρετος o αριθμός των 9 ατόμων στους Ναούς! Δεν προτάθηκε ποτέ από την επιτροπή'':
«Ο αριθμός 9 δεν συζητήθηκε στην επιτροπή. Δεν ξέρει κανείς πώς προέκυψε και από ποιον ούτε για τις εκκλησίες ούτε για τα σπίτια» είπε χαρακτηριστικά, κάνοντας λόγο για αυθαίρετο αριθμό και πολιτική απόφαση».[i]
Τυχαῖα,… ὁ ἀριθμός 9 ἔχει σημαντική θέση στίς εἰδωλολατρικές κι ἀποκρυφιστικές δοξασίες καί φιλοσοφίες, στήν ἀστρολογία, καθώς καί στόν ἰνδουϊσμό;
Ἕνα μικρό δεῖγμα:
Η μαγεία του αριθμού 9
Το Εννεάπυλο είναι η ονομασία ενός τμήματος της μυκηναϊκής οχύρωσης της Ακρόπολης των Αθηνών. Αλλιώς ονομαζόταν Πελαργικό Τείχος.
Οι 54 πραγματείες του Πλωτίνου (Φιλόσοφος της Αρχαιότητας) χωρίζονται σε 6 τμήματα που ονομάζονται «Εννεάδες»· ονομάστηκαν έτσι γιατί το κάθε ένα από αυτά τα τμήματα περιέχει εννέα πραγματείες.
Στην Αρχαία Αίγυπτο, οι γηγενείς λάτρευαν την «Εννεάδα», που ήταν ομάδα εννέα θεοτήτων από τις οποίες η μία ήταν κορυφαία και οι υπόλοιπες σύντροφοί της, όχι όμως και συγγενείς της. Το σύστημα αυτό των θεοτήτων είχε επινοηθεί από τους ιερείς Ηλιούπολης (της Αιγύπτου) και γι’ αυτό το λόγο η πιο γνωστή εννεάδα ήταν η «ηλιοπολίτις εννεάς». Η «Εννεάδα» εξηγούσε συμβολικά τη δημιουργία του κόσμου.
Εννέα ήσαν οι άρχοντες των Αθηνών.
Εννέα ήσαν οι Μούσες (σ.σ.: αρχαίες θεότητες).
Εννέα ήσαν οι άρχοντες του Σύμπαντος κατά τους Μάγιας (οι οποίοι και χρησιμοποιούσαν εννεαδικό αριθμητικό σύστημα) κ.λ.π..
Το εννέα συνδέεται και με τον μεταπτωτικό κύκλο των αστερισμών, ως διαιρέτης των υποδιαιρέσεών του: Οι 36 δεκανοί, τα 72 έτη που συμπληρώνεται η μετάπτωση μίας μοίρας, τα 2160 έτη που γίνεται η μετάπτωση μεταξύ αστερισμών κ.λ.π.
Ο κύκλος ως τέλειο σχήμα έχει 360 μοίρες. Αν προσθέσουμε τους αριθμούς 3+6+0 έχουμε αποτέλεσμα 9. {σ.σ.: ὁ κύκλος χρησιμοποιεῖται κατ’ ἐξοχήν στήν μαγεία (μαγικός κύκλος προστασίας) καί στήν ἀστρολογία (ζωδιακός κύκλος)}. [ii]
Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (Γιώτα Καλογερά-αστρολόγος)
Το (9) εννέα θεωρείται ο αριθμός της μύησης αλλά και της δοκιμασίας. Καθώς είναι ο τελευταίος και μεγαλύτερος αριθμός από τους στοιχειώδεις αριθμούς δείχνει το τέλος μίας εξελικτικής πορείας και την αρχή μίας άλλης ανώτερης που συμβολίζεται με το πέρασμα από τις μονάδες στις δεκάδες. Το εννέα ως τρίγωνο των τριάδων παριστάνει την πλήρη εικόνα των τριών κόσμων (φυτικού, ζωικού, πνευματικού).
Κατά τους
εσωτεριστές παριστά τους εννέα κοσμικούς χώρους του στερεώματος. Είναι σαν τον
άξονα που γύρω του περιστρέφεται η ζωή σας.
Η παράδοση αναφέρει ότι αν το εννέα χαραχθεί σε άργυρο ή σε σαρδόνιο, αυτός που
θα το φοράει γίνεται αόρατος ή μπορεί να περνά απαρατήρητος.
Υπάρχει ένα τεκτονικό τάγμα των «των εννέα εκλεκτών ιπποτών» όπου
χρησιμοποιούνται, 9 ρόδα, 9 φώτα, 9 χτυπήματα. Ορισμένοι Ιουδαίοι δίδασκαν ότι
ο Θεός έχει κατέλθει 9 φορές στη Γη (στην Εδέμ, στον Πύργο της Βαβέλ, στην
καταστροφή των Σοδόμων, στον Μωϋσή, στο όρος Σινά, στον Χωρήβ, στον Βαλαάμ,
στον Ελισσαίο, στην σκηνή του Μαρτυρίου και στο ναό της Ιερουσαλήμ (ναό Σολομώντα).
Η 10η έλευσή του ως Μεσσίας θα είναι η τελική. [iii]
Η δόνηση των αριθμών και η Γιόγκα, του Σταύρου Αθανασόπουλου
9) Ο αριθμός εννέα δηλώνει μεταμόρφωση, συγχώρεση, απαγκίστρωση από μια παλαιά κατάσταση και μας ωθεί στην επίγνωση της Σοφίας, ετοιμάζοντάς μας για μια νέα φωτεινή αρχή. (σ.σ.: τύπου Νέα Ἐποχή;…).
Τόσο στη Χάθα Γιόγκα, όσο και στις υβριδικές της μορφές, όπως η SupYoga, την οποία έχουμε δημιουργήσει ώστε να βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία, είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούνται σωστά οι δονήσεις των αριθμών για τη διευκόλυνση της τεχνικής των συνειδητών αναπνοώς (pranayama). [iv]
Γιατί είναι συμβολικό το 108; Του Christos Krishna
Το άθροισμα των μεμονωμένων αριθμών στο 108 είναι εννέα (1 + 0 + 8 = 9), κι ο αριθμός 9 είναι επίσης πολύ σημαντικός. Λέγεται ότι οι εννέα πλανήτες ελέγχουν ολόκληρο το ανθρώπινο σύστημά μας και τη φύση. Στη Βεδική αστρολογία υπάρχουν 12 οίκοι και 9 πλανήτες, 12 Χ 9 = 108.[v]
Εἶναι τυχαῖο πώς ἡ σύζυγος τοῦ Πρωθυπουργοῦ κ. Μητσοτάκη κ. Μαρέβα ἀσχολεῖται μέ τήν γιόγκα;
Δείτε την Μαρέβα Μητσοτάκη να κάνει γιόγκα και πιλάτες- ΦΩΤΟ[vi]
Κλείνοντας,
ἄς θυμηθοῦμε ὅτι ὁ Ἀρχάγγελος Ἑωσφόρος, ὁ Διάβολος καί οἱ πεσόντες Ἄγγελοι, τά δαιμόνια ἦταν τό 10ο Ἀγγελικό Τάγμα τό ὁποῖο ἐξέπεσε ἀπό τήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, ὁπότε παρέμειναν 9 τά Ἀγγελικά Τάγματα στά Οὐράνια, ἐνῶ τό 10ο Ἀγγελικό Τάγμα θά συμπληρωθεῖ ἀπό σωζομένους Μοναχούς μέ ἀρχηγό τόν Τίμιο Πρόδρομο.
Μήπως λοιπόν, ὁ Διάβολος πού δέν θέλει νά σωθεῖ κανείς, ἐν ἀντιθέσει μέ τόν Θεό πού «θέλει πᾶντας σωθῆναι καί εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν», δέν ἐπιθυμεῖ τήν ἀναπλήρωση τοῦ πεσόντος Τάγματός του, ἄρα τόν ἀριθμό 10, εἰδικά μέσα στούς Ναούς;…
Μπορεῖ ὅλα τά παραπάνω νά εἶναι «τυχαῖες» «συμπτώσεις».
Ἄν τά παραπάνω εἶναι συμπτώσεις, δέν μένει παρά οἱ ἰθύνοντες νά μᾶς ἀποκαλύψουν πῶς προέκυψε ὁ ἀριθμός 9 ὡς ἐπιτρεπόμενος ἀριθμός ἀνθρώπων μέσα στούς Ἱερούς Ναούς, ἀλλά καί σέ ἄλλες περιπτώσεις ὅπως· στίς πλατεῖες (γιά μῆνες τουλάχιστον), στά φετινά ρεβεγιόν, σέ οἰκιακές συναθροίσεις, στούς παρισταμένους σέ κηδεῖες, γάμους, βαπτίσεις, κάποτε σέ ἀνακοινώσεις 9 μέτρων κ.λ.π..
Ἄν πάλι ὁ ἀριθμός 9 εἶναι τυχαῖος, τότε ποιός μπορεῖ νά ἐμπιστευθεῖ μία πολιτεία καί «εἰδικούς» πού παίζουν στά ζάρια μία ὁλόκληρη χώρα καί τούς πολίτες της, γιατί τά ἔριξαν, αὐτά ἔφεραν τόν ἀριθμό 9 καί αὐτός ὁ «τυχαῖος» ἀριθμός τελικά ἐπιβάλλεται;...
[i] https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/41045-linou-authairetos-o-arithmos-ton-9-atomon-stous-naous-den-protathike-pote-apo-tin-epitropi
[ii] http://www.hellagen.gr/%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%8D-9/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου