Φρικτὸ ἀνοσιούργημα
ὁ γάμος ὁμοφύλων!
Σύμφωνα μὲ πληροφορίες
ἀθηναϊκῆς ἐφημερίδας,
ὁ πρωθυπουργὸς τὸ ἔχει πάρει ἀπόφαση.
Σύμφωνα μὲ πληροφορίες ἀθηναϊκῆς ἐφημερίδας, ὁ πρωθυπουργὸς τὸ ἔχει πάρει ἀπόφαση. Τὸ νομοσχέδιο γιὰ τὴν ἰσότητα στὸν γάμο εἶναι ἤδη ἕτοιμο καὶ μέσα στοὺς ἑπόμενους μῆνες θὰ ζητήσει ἀπὸ τοὺς βουλευτὲς νὰ τὸ ψηφίσουν κατὰ συνείδηση. Ἐὰν περάσει ἀπὸ τὴ Βουλή, τὰ ὁμόφυλα ζευγάρια θὰ ἔχουν πλέον τὴ δυνατότητα νὰ παντρεύονται στὴν Ἑλλάδα μὲ πολιτικὸ γάμο. Ἔχει ἐπίσης ἀποφασίσει πὼς θὰ συμπεριλαμβάνεται καὶ ἡ δυνατότητα νὰ υἱοθετήσουν.
Ἐν μέσῳ καλοκαιριοῦ, μία ὁμάδα ἔμπειρων καθηγητῶν νομικῆς ὁλοκλήρωσε τὸ σχέδιο νόμου. Τὸ νομοσχέδιο ὁρίζει ὅτι πολιτικὸς γάμος νοεῖται ἀνάμεσα σὲ ἄτομα τοῦ ἰδίου ἢ διαφορετικοῦ φύλου· ὅλα τὰ ὑπόλοιπα δικαιώματα ποὺ ἀπορρέουν ἀπὸ τὴ βασικὴ σχέση, θὰ ἰσχύουν σιωπηρὰ καὶ γιὰ τὰ ὁμόφυλα ζευγάρια.
«Ὁποιαδήποτε σκέψη γιὰ ἕνα δεύτερο ἄρθρο, ποὺ θὰ ἐξαιροῦσε τὰ ἄτομα τοῦ ἰδίου φύλου ἀπὸ τὴν τεκνοθεσία, ἀπορρίφθηκε», σχολιάζει ἄνθρωπος μὲ γνώση τοῦ νομοσχεδίου. Τέτοια διάκριση, σύμφωνα μὲ γνωμοδοτήσεις ἔμπειρων νομικῶν πρὸς τὴν κυβέρνηση, θὰ ἦταν ἀντισυνταγματικὴ καὶ θὰ κατέπιπτε σὲ ἑλληνικὰ καὶ εὐρωπαϊκὰ δικαστήρια. («kathimerini.gr» 3-9-2023).
Μένουμε ἐνεοὶ μπροστὰ σ’ αὐτὴ τὴν ἀπαράδεκτη στάση τοῦ πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος. Ἔχει ἀντιληφθεῖ ὁ κ. Μητσοτάκης σὲ ποιά χώρα βρίσκεται; Ἔχει κατανοήσει ποιά χώρα κυβερνᾶ; Συναισθάνεται τί πάει νὰ κάνει; Δὲν βλέπει ποὺ τοῦ ἔρχονται ἀπανωτὰ τὰ χτυπήματα; Κλιματικὴ ἀλλαγή, καύσωνες, πυρκαγιές, πλημμύρες, μεταναστευτικὲς ροές, ἐθνικὲς ἀπειλές… Δὲν σκέφτεται ὅτι ὁρκίσθηκε στὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο, ὅταν ἀνέλαβε τὰ καθήκοντά του; Δὲν ἀντιλαμβάνεται ὅτι διαπράττει φοβερὴ ὕβρη ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καὶ ὅτι ἡ νέμεσις θὰ ἔρθει ἀκόμη σκληρότερη; Τί ἄλλο χειρότερο περιμένει γιὰ νὰ σταματήσει τὴν κατάφωρη περιφρόνηση τῶν ἠθικῶν ἀξιῶν καὶ παραδόσεων τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ; Δὲν φοβᾶται ὅτι θὰ στρέψει ἐναντίον του ἕνα μεγάλο μέρος αὐτῶν ποὺ τὸν ψήφισαν; Κι ἂν δὲν ὑπολογίζει τὴν ψῆφο τοῦ λαοῦ, δὲν φοβᾶται καθόλου τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ, ποὺ κάποια στιγμὴ θὰ ξεσπάσει δριμύτερη ἐπάνω του;
Ο άγιος Ισίδωρος Πηλουσιώτης, ο οποίος αιτιολογεί ακόμα και το λόγο που το νεώτερο δημιούργημα έλαβε το όνομα γυνή, εξηγώντας με απλοϊκό τρόπο πως η ρίζα της λέξης γυνή προέρχεται από την γονή. Τούτη η ερμηνεία προκύπτει, διότι η γυνή έγινε από τον άνδρα της, ο οποίος επρόκειτο να την κάνει γόνιμη, μέσα από τη φυσική διαδικασία ενώσεως μεταξύ ανδρός και γυναικός. Η προαγωγή αυτή της ένωσης οδηγεί στην παιδοποιία και για το λόγο αυτό της γονιμότητας, αυτοί που γενούν παιδιά λέγονται γονείς. Επομένως, κάνοντας μία επικαιροποίηση αυτής της ερμηνευτικής προσέγγισης από τον άγιο Ισίδωρο, ως γονείς δεν μπορούν να ονομάζονται οποιοιδήποτε, ει μη μόνον εκείνοι που μέσα από τη νόμιμη κατά Θεόν ψυχοσωματική ένωση, παράγουν με τρόπο φυσικό τέκνα. Κι αυτό το προνόμιο το έχουν μόνο τα ετερόφυλα ζεύγη κι όχι τα ομόφυλα, που στην εποχή μας ζητούν αναιδώς και ανερυθριάστως να διαταράξουν ακόμα και αυτή τη φυσική σχέση ανατροφής γονέων-παιδιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς. (Γένεσις κεφ.1,27)
• Η δε ΓΥΝΗ κατά τον Πλάτωνα, ετυμολογείται εκ του <>.
Κρατύλος, περί ονομάτων ορθότητος
Συγνώμη!
ΔιαγραφήΗ δε ΓΥΝΗ κατά τον Πλάτωνα, ετυμολογείται εκ του < γονή, παρά τό γεννᾶν >.