Τό παρόν ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013

Τό παρόν Ὀρθόδοξο Χριστιανικό Ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013
μέ τήν Χάρη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ταῖς πρεσβείαις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καί δι' εὐχῶν...
Τοῦτος ὁ ἱστότοπος εἶναι ὀρθόδοξος, κατηχητικός, ἀντιαιρετικός, ἀντιοικουμενιστικός, ἀντινεοταξικός καί ψυχωφέλιμος.

Ρατσισμός δέν εἶναι νά σχολιάζει κανείς τό κακό πού συμβαίνει, ἀλλά ΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ἀπό κάποιους εἰς βάρος τοῦ καλοῦ, ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΑΙ Ἤ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΟΡΘΟΝ!

Ετικέτες


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ! Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.
" Ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περί τῆς ἀληθείας, καί Κύριος ὁ Θεός πολεμήσει ὑπέρ σου " (Σ. Σειράχ 4, 28)

TRANSLATOR

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη – Τα τελευταία νέα

Εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης 
σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη –
 Τα τελευταία νέα

Εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη – Τα τελευταία νέα.jpg
Λάβαμε την ακόλουθη επιστολή 
της συντονιστικής επιτροπής αγώνος της ενορίας του Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, 
εναντίον της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη:
Πέρασαν ήδη 2 μήνες από την ώρα που ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος αποφάσισε την τρίμηνη απόσπαση του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη. Η απόσπαση έγινε με την δικαιολογία της κάλυψης λατρευτικών αναγκών της μητροπόλεως.
Για μας όμως δεν ήταν τίποτα άλλο από μία περιττή και αντιλειτουργική κίνηση της μητρόπολης. Από τη μία εγκαταλείφθηκε ο Ι. Βυζ. Ν. Προφ. Ηλιού μόνο με έναν ιερέα για τη δύσκολη περίοδο της Μεγ. Σαρακοστής, ενώ η απόσπαση για φερόμενη κάλυψη λατρευτικών αναγκών έγινε σε μία ενορία που εξηπηρετούνταν ήδη από τέσσερεις ιερείς, συμπεριλαμβανομένους και δύο συνταξιούχους. Αυτό καταμαρτυρείται από τους συνενορίτες, που σε όλο αυτό το διάστημα πάρα πολλές φορές μέχρι και σήμερα βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις κλειστές πόρτες του Προφ. Ηλία και την έλλειψη των καθημερινών ακολουθιών. Ποιός λοιπόν Ναός είχε ανάγκη για πραγματική κάλυψη λατρευτικών αναγκών;
  Από την άλλη επιμένουμε να λέμε πως ήταν περιττή η απόφαση της απόσπασης, καθώς έπεσε στο κενό η κλήση εις γραπτή και προφορική απολογία και η έναρξη διαδικασίας προ εκκλησιαστικών δικαστηρίων κατά του πατρός. Για το γεγονός αυτό υφίσταται και σχετική γραπτή βεβαίωση της Ι. Μ. Θεσσαλονίκης.
Θυμίζουμε, πως ο π. Νικόλαος σύρθηκε ενώπιον της προϊσταμένης του αρχής με τις κατηγορίες της φατρίας, της εξύβρισης και συκοφάντησης, απείθειας και καταφρόνησης της προϊσταμένης του εκκλησιαστικής αρχής και τέλος σκανδαλισμό των πιστών. Είναι πολύ σοβαρές αυτές οι κατηγορίες. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας επισύρουν ακόμα και την ποινή της καθαιρέσεως.
        Για μας είναι ξεκάθαρο ότι οι ενέργειες αυτές, οι οποίες ισοδυναμούν με δίωξη, δεν αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες, που ήδη κατέπεσαν στο κενό ως ανυπόστατες, αλλά αποκλειστικά αφορούν τον αντιοικουμενιστικό, αντιπαπικό και αντιαιρετικό αγώνα του πατρός. Έχουμε άλλωστε τοποθετηθεί πάνω σε αυτό. Μέλη της επιτροπής αγώνος έχουν ενημερώσει την ενορία για τον πόλεμο εναντίον του αγωνιστή πατρός Νικολάου.
        Με την τρίμηνη απόσπαση σταματήσαμε τους αγώνες μας, τις διαμαρτυρίες, τις συγκεντρώσεις κτλ. Περιμέναμε να λήξει η άδικη ποινή και να επιστρέψει ο πατήρ Νικόλαος στην ενορία μας. Αυτό πρέπει να γίνει σε λίγες ημέρες, στις 21 Μαῒου 2015.  Όπως ορίζει ο σχετικός Νόμος, έως τρεις μήνες έχει δικαίωμα να επιβάλλει απόσπαση ο μητροπολίτης σε ιερέα που έχει οργανική θέση. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό στον Παναγιώτατο, ότι τον π. Νικόλαο τον στερήθηκε η ενορία του, όχι μόνο κατά το τελευταίο τρίμηνο, αλλά από το προηγούμενο Πάσχα του 2014 συνεχώς. Με μια άτυπη απόσπαση εξυπηρετούσε ανελλιπώς σχεδόν τον Ι. Ν. Αγ. Παντελεήμονος στην Καμάρα. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες όμως, τις λατρευτικές ανάγκες μιας μητρόπολης πρέπει να τις καλύπτουν οι ιερομόναχοι της μητρόπολης και όχι οι ιερείς που έχουν οργανική θέση στην ενορία. Γι αυτούς και άλλους πολλούς λόγους το θέμα του π. Νικολάου για εμάς έχει τη μορφή διώξεως.
Ο πατήρ Νικόλαος έκανε υπακοή και  ανταποκρινόμενος πλήρως στα εφημεριακά καθήκοντα του στον Ι.Ν. του Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας, αναμένει και αυτός την επιστροφή του στην ενορία της καρδιάς του! Όμως άλλα είναι τα σχέδια της Μητρόπολης! Άλλα σχεδίασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης για να μη γίνει πραγματικότητα η επιστροφή στη ενορία του.
Πληροφορούμαστε από πολύ έγκυρη πηγή, πως με αίτημά του ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ζητά από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, να επιβάλλει στον π. Νικόλαο, την αναγκαστική μετάθεσή του από την ενορία του Ι. Βυζ. Ναού Προφ. Ηλιού Θεσσαλονίκης. Για τον λόγο αυτό, η Ιερά Σύνοδος, κάλεσε τον π. Νικόλαο προκειμένου να ληφθεί υπ’ όψη και η γνώμη του σχετικά με το αίτημα του Μητροπολίτου. Έτσι, ο π. Νικόλαος Μανώλης θα παραστεί ενώπιον των συνοδικών Αρχιερέων στις 12 Μαῒου 2015, στις 11πμ.
Ήδη η συντονιστική μας επιτροπή αγώνος εναντίων της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη, ετοιμάζει μία σειρά αγωνιστικών κινήσεων. Δεχόμαστε πάρα πολλές προτάσεις για μεγάλο συλλαλητήριο μπροστά στο μητροπολιτικό μέγαρο της μητρόπολης και του Ι. Ν. Αγ. Γρηγορίου Παλαμά με τηλεοπτική κάλυψη.  Ήδη η ενορία, που ησύχασε για ένα διάστημα, άρχισε να βράζει πάλι. Όπως προβλέπουμε θα έρθει μεγάλη ταραχή στην μητρόπολη, που όμοιά της δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Φαίνεται ανεξήγητη η επιθυμία του μητροπολίτη για την εκδίωξη του πατρός από την ενορία του. Όμως, οι λόγοι που δικαιολογούν την απόφαση, κατά τη γνώμη μας, είναι οι εξής:
  • Πιστεύουμε πως δέχεται πιέσεις από ανθρώπους σε υψηλότερα κλιμάκια της Εκκλησίας, για να φιμώσει το στόμα του π. Νικολάου. Στο πλαίσιο αυτής της κατεύθυνσης εναρμονίζεται και η απόφασή του να απαγορεύσει τον πατέρα Νικόλαο να κηρύττει και να κατηχεί την ενορία μας.
  • Έχει βέβαια και την επιμονή του προϊσταμένου του Ναού μας, του π. Φιλουμένου Κοσμαδάκη, που παρά τις αγαπολογίες περί του προσώπου του π. Νικολάου, με τίποτα δε θα αντέξει την επιστροφή του στην ενορία (για λόγους που θα εξηγήσουμε με νέο άρθρο μας).
  • Έχει επίσης και έναν στενό κύκλο συνεργατών, που επιμένουν επηρεάζοντάς τον, πως μια επιστροφή του πατρός στη βάση του θα σήμαινε ήττα για τον μητροπολίτη!
Τέλος, στηρίζοντας τον αγώνα του π. Νικολάου, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι στην Εκκλησία ισχύει το Συνοδικό σύστημα. Οι  Αποστολικοί και λοιποί Κανόνες δεν εισήχθησαν από ένα μόνο πρόσωπο, αλλά από Συνόδους, που ενήργησαν υπακούοντας στον ένα και μοναδικό αρχηγό της Εκκλησίας, ήτοι τον ίδιο τον Ιησού Χριστό και όχι σε «αλάθητους» ανθρώπους, όπως συμβαίνει με την αίρεση του παπισμού. Συνεπώς, οι κινήσεις ενός μεμονωμένου ανθρώπου, όσο υψηλά στην Ιεραρχία και αν βρίσκεται, εφόσον αντιδιαστέλλουν τα εισηγμένα δια του συνοδικού συστήματος, όχι μόνο δεν δεσμεύουν το σώμα της Εκκλησίας, αλλά αποτελούν αιτία αποκοπής του από αυτήν. Διαφορετικά θα ομιλούμε για πνευματική δικτατορία και αφύσικη δεσποτοκρατία, κατά τον μακαριστό επίσκοπο Φλωρίνης κυρό Αυγουστίνο.
Ευελπιστούμε, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στη συνοδική κρίση, πως ο π. Νικόλαος Μανώλης θα επιστρέψει στην ενορία του χωρίς άλλες δυσκολίες, ευχόμενοι επιτέλους να λήξει το θέμα.
Συντονιστική επιτροπή αγώνος της ενορίας του Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, εναντίον της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!
Κάντε κλικ στην εικόνα και μάθετε πώς να μείνετε με τον Χριστό!

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το μάθετε!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανακαλύψετε πώς γίνεται!

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το ανακαλύψετε!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να καθρεφτισθείτε!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!
Κάντε κλικ στην εικόνα. Αφορά ιδιαιτέρως τις γυναίκες!

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.
Κάντε κλικ για να διαβάσετε.

.

.

.

.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

.

.

.

.
.

.

.
.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
"Μή μεταίρειν ὅρια ἅ οἱ Πατέρες ἔθεντο"

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!
(Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς)

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)