Σελίδες

TRANSLATOR

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Προσπαθῶ νά προσευχηθῶ μέ τήν καρδιά μου, ἀλλά νιώθω ἀδιαθεσία κι ὅτι δέν ὑπάρχει τόπος, τί νά κάνω; Γέρων Θαδδαῖος τῆς Βιτόβνιτσα-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Προσπαθῶ νά προσευχηθῶ μέ τήν καρδιά μου,
ἀλλά νιώθω ἀδιαθεσία κι ὅτι δέν ὑπάρχει τόπος,
τί νά κάνω;
Γέρων Θαδδαῖος τῆς Βιτόβνιτσα 

http://www.fertilityconnectionsaustralia.com/wp-content/uploads/2014/02/13920861421268488880hands-holding-heart2-md.png 

Ἐρώτηση: 
-Πάτερ, προσπαθῶ νά κάνω τόν νοῦ μου νά κατέλθει στήν καρδιά μου ἐλέγχοντας τήν ἀναπνοή μου, ὄπως διδάσκουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ἀλλά νιώθω σάν νά μήν ὑπάρχει τόπος στήν καρδιά μου, νιώθω κάτι σάν ἐλεφριά πίεση καί ἀδιαθεσία. Τί νά κάνω;

Ἀπάντηση:
-Αὐτό συμβαίνει ἐπειδή ὀ νοῦς δέν ἔχει κατέλθει καθόλου στήν καρδιά σου, ἀλλά ἔχει παραγάγει δικούς του λογισμούς. Αὐτό εἶναι ἐπικίνδυνο καί ὑπάρχει περίπτωση νά χάσεις τά λογικά σου. Συμβαίνει κάποιες φορές καί στούς σπουδαστές ὅταν ὑπάρχει μεγάλη πίεση στά ἀγγεῖα τοῦ ἐγκεφάλου τους. Δέν πρέπει νά ἐπιχειρεῖτε αὐτό τό πρᾶγμα, δίχως κάποιον ἔμπειρο πνευματικό ὁδηγό, ὁ ὁποῖος  νά σᾶς ἐξηγήσει πῶς νά ἀφήνετε τό νοῦ σας νά κατέλθει στήν καρδιά. Εἶναι δύσκολο νά βρεῖτε τέτοιο πνευματικό ὁδηγό σήμερα. Αὐτό πού μπορεῖτε νά κάνετε εἶναι νά καταλάβετε ὅτι κάθε ἔργο πού κάνετε γίνεται γιά τόν Θεό. Ὅταν θά τό ἔχετε συνειδητοποιήσει καί ἀποδεχτεῖ αὐτό, δέν θά ἔχετε πλέον ἀνάγκη νά σκέφτεστε τό πῶς θά ἀφήσετε τό νοῦ σας νά κατέλθει στήν καρδιά σας. 

Νομίζετε ὅτι ὁ νοῦς σας εἶναι στήν καρδιά σας, ἀλλά ὁ νοῦς σας βρίσκεται ἐκεῖ ποῦ ἦταν καί πρίν, στό κεφάλι σας.

ΟΙ ΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ (Περί προσευχῆς)
Ἐκδόσεις: "Ἐν πλῷ"

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)