Σελίδες

TRANSLATOR

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Ο Δάσκαλος Δ. Νατσιός κατά της Κεραμέως: «ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΟΒ.ΕΝΩΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ...ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΠΑΙΔΙΑ 4 ΕΤΩΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ! ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΩΜΑΖΩΜΑ» ΗΧΗΤΙΚΟ!: «ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΟΒ.ΕΝΩΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ...ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΠΑΙΔΙΑ 4 ΕΤΩΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ! ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΩΜΑΖΩΜΑ» ΗΧΗΤΙΚΟ!

Ο Δάσκαλος Δ. Νατσιός

κατά της Κεραμέως: 

«ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-

ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΟΒ.ΕΝΩΣΗΣ, 

ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑ

Ν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ 

ΓΙΑ ΤΑ...ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

 ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΠΑΙΔΙΑ 4 ΕΤΩΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ! 

ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ, 

ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΩΜΑΖΩΜΑ» ΗΧΗΤΙΚΟ!

 


 

Ακούστε τον ευπατρίδη δάσκαλο-εν ενεργεία-Δημήτρη Νατσιό. Κάντε κλικ εδώ από το 7.00'' και μετά ως το τέλος.

 

https://www.mixcloud.com/grdradios/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%82-27092021/

Τα πιο σημαντικά από όσα είπε μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ πιο κάτω:

Νατσιός: 

Πάνω από την Πατρίδα μας έχει απλωθεί ένα σάβανο φόβου που αναγκάζει τους ανθρώπους να αυτολογοκρίνονται και να σκέφτονται το μέλλον το δικό τους και των παιδιών τους. Ο μεγάλος Καποδίστριας έλεγε: «αν η παρούσα γενιά δεν μορφωθεί από ανθρώπους μορφωμένους με καλή διδασκαλία και προς τον κανόνα της καλής ημών πίστεως και των ηθών μας, θα είναι δυσοίωνο το μέλλον της Ελλάδος και η διακυβέρνησίς της αδύνατος». Δεν αναφέρεται κανείς στον Καποδίστρια και στην επέτειο της δολοφονίας του γιατί δεν ανήκε σε κανένα κόμμα. Δεν είναι τυχαίο που του αποδόθηκε ο τίτλος «ο άγιος της πολιτικής μας». Αρκεί να σας πω ότι διέθεσε όλη του την τεράστια περιουσία στην ανασύσταση του νέου τότε ελληνικού κράτους. Κάτισχνος όταν ήταν και του σύστηνα να φάει, έλεγε: «δεν έχω δικαίωμα να φάω αν πεινάει έστω και ένα ελληνόπουλο»

Το πιο επικίνδυνο και ύπουλο υπουργείο στην Ελλάδα σήμερα και η πιο παταγωδώς αποτυχημένη υπουργός, είναι η κυρία Κεραμέως. Είναι επικίνδυνη γυναίκα! Αυτό που θέλει να κάνει είναι το μοντέλο της Σοβιετικής Ένωσης, τότε που έπαιρναν τα παιδιά από την αγκαλιά των γονιών τους και τα έφεραν στα λεγόμενα «ολοήμερα σχολεία». Αυτό ακριβώς που έγινε στη Σοβιετική Ένωση ξεβράζεται σήμερα στην Ελλάδα, στο πειραματόζωο που είναι η Πατρίδα μας. Πρόκειται για σύγχρονο παιδομάζωμα, είναι αδιανόητο τα παιδιά μας από την ηλικία των 4 ετών να διδάσκονται αυτές, τις λεγόμενες «δεξιότητες» (σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιχειρηματικότητα, ρομποτική κ.α.). Θα πάρουν τα ελληνόπουλά μας και μέσα σε λίγα χρόνια θα τα μεταμορφώσουν όπως τους γενίτσαρους, τους πιο επικίνδυνους και τρομερούς εχθρούς του γένους.

1ον. Έχει καταργηθεί εδώ και λίγα χρόνια ο εθνικός ύμνος και η έπαρση της ελληνικής σημαίας.

2ον. Η πρωινή προσευχή με το πρόσχημα του κορωνοϊού, έχει καταργηθεί. Δεν ακούγεται πλέον στην αυλή του σχολείου ο ουράνιος Βασιλεύς στις προσευχές των μικρών παιδιών.

3ον. Καταργούνται σιωπηρώς οι μαθητικές παρελάσεις, που είναι και αυτές φανέρωση της ενότητας του λαού και της απόδοσης τιμών στους ηρωικούς προγόνους μας για ελευθερία και αξιοπρέπεια.

4ον. Το μάθημα των Θρησκευτικών ήδη περιορίστηκε σε μία ώρα την εβδομάδα, στα βιβλία αυτά που στοιβάζουν την ηλιόλουστη Ορθοδοξία μας με τις θρησκειολογικές φανερώσεις και τις θρησκείες του κόσμου.

5ον. Το μάθημα της Γεωγραφίας-μάθημα Πατριδογνωσίας και αυτό, λόγω των εργαστηρίων δεξιοτήτων (όπως τα ονόμασε η κυρία υπουργός), περιορίστηκε και αυτό σε μία ώρα την εβδομάδα. Και σκέφτομαι εγώ «τι μας νοιάζει η Γεωγραφία, αφού πριν από μερικά χρόνια ακούσαμε έναν πρωθυπουργό να λέει ότι το Αιγαίο δεν έχει σύνορα, και μετά με περισσή ευκολία να παραδίδει το όνομα-και όχι μόνο-της Μακεδονίας, παίρνοντας ως αντάλλαγμα μία γραβάτα;». Η Γεωγραφία διδάσκει τα σύνορα, διδάσκει την Πατρίδα και τα σύνορά της τα οποία «λιβανίζει» το μάθημα της Ιστορίας. Και το μάθημα της Ιστορίας βαίνει προς κατάργηση από τα σχολεία μας.

Οι εθνομηδενιστές σκέφτονται ότι το παιδί δεν πρέπει να μείνει μέσα στην οικογένεια, γιατί αρκετές οικογένειες διατηρούν άγρυπνα τα μάτια της ψυχής τους και ενδέχεται να τους διδάξουν την πίστη στην Πατρίδα, την φιλοπατρία και την πίστη στο Χριστό. Μια ισορροπημένη ελληνική οικογένεια διδάσκει και την πίστη στον Χριστό και την φιλοπατρία. Εξοπλίζει το παιδία με απαράμιλλη θωράκιση, με την ελληνορθόδοξη παιδεία. Σήμερα όμως σχεδιάζουν να αποστούν τα παιδιά από την αγκαλιά της οικογένειας από την ηλικία των 4 ετών, για να τα κάνουν «γενίτσαρους», ανθρώπους δηλαδή που δεν θα ξέρουν γιατί είναι Έλληνες! Το ερώτημα λοιπόν που πρέπει να μας απασχολεί είναι όχι ποια Ελλάδα θα φέρουμε στα παιδιά μας, αλλά τι παιδιά θα φέρουμε στην Ελλάδα.


Είναι αισχρό αυτό που συμβαίνει με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Μιλάμε για σύγχρονες Ηρωδιάδες που κατοικοεδρεύουν στο υπουργείο Παιδείας. Πρέπει να αντιδράσουν οι γονείς όπως έκαναν το 2009, που πάλι προσπάθησαν α βάλουν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, αλλά τότες σθεναρώς αντέδρασαν και σύλλογοι γονέων και δάσκαλοι και η Εκκλησία με συνέπεια να αποσυρθεί η επιχειρούμενη τότε προσπάθεια. Γιατί αρνούμαστε το μάθημα: διότι είμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι και Έλληνες και η παράδοσή μας δεν περιέχει τέτοιες μαγαρισιές. Εμείς θέλουμε τη «σεξουαλική» αγωγή της Εκκλησίας μας η οποία βγάζει ήρωες, αγίους και έντιμους ανθρώπους. Ο Ευάγγελος Παπανούτσος, ένας σημαντικός παιδαγωγός και φιλόσοφος της δεκαετίας του '60, ο οποίος διατέλεσε και γ.γ. του υπουργείου Παιδείας, έλεγε το εξής: δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς. Κανείς δάσκαλος δεν έχει τις γνώσεις και την εμπειρία που απαιτεί ένα τόσο κρίσιμο και λεπτό θέμα. Είναι έτοιμοι οι γονείς να εμπιστευθούν σε αναρμόδιους, ακατάλληλους σε αυτό το είδος αγωγής εκπαιδευτικούς, όταν ο φυσικός του χώρος είναι το σπίτι; Είμαστε γύρω στους; 150.000 εκπαιδευτικούς. Είναι βέβαιον ότι όλοι είναι ισορροπημένοι (σε αυτό τον τομέα;). Θα υπάρχουν και αρκετοί ανισόρροποι, διεστραμμένοι οι οποίοι θα ξεβράζουν τα βίτσια τους με αποτέλεσμα να καταστρέψουν διά βίου τα παιδιά. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρέπει να παραμείνει στα χέρια των γονέων. Μόνο οι γονείς γνωρίζουν τα παιδιά τους, καταλαβαίνουν πότε και πώς να τους μιλήσουν γι' αυτά τα λεπτά ζητήματα. Το ζήτημα της σεξουαλικής αγωγής δεν είναι γνωστικό αντικείμενο αλλά λειτουργία ζωής την οποία ο άνθρωπος μαθαίνει μόνος του. Πάνε να μαγαρίσουν αθώες παιδικές ψυχές.

Η νεοταξική εκπαίδευση της αφιλοπατρίας και της αθεΐας είναι το ισχυρότερο όπλο της Τουρκίας μέσα στην Ελλάδα. Το πιο ισχυρό όπλο δεν είναι αυτό που σε πυροβολεί στα πόδια αλλά στο νου και στη σκέψη. Αυτό το όπλο της αντιπατριωτικής παιδείας ήδη εκπαιδεύει δυο γενεές ελλήνων σε σχολεία και σε πανεπιστήμια, αφοπλίζοντας τους έλληνες απέναντι στη διαρκή και μόνιμη απειλή της Τουρκίας. Δεν πολεμούν ούτε τα διδακτορικά ούτε οι σεξουαλικώς διαπαιδαγωγούμενοι έλληνες, ούτε οι έλληνες που μαθαίνουν αγγλικά από την ηλικία των 4 ετών, αλλά έλληνες με φιλοπατρία και άνθρωποι με πίστη, πράγμα που δεν διδάσκουμε σήμερα στην παιδεία μας. Φέτος έχουμε τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση, το θαύμα του '21. Δεν έπρεπε το υπουργείο να στείλει μέσα στα σχολεία του Δημοτικού και στα Νηπιαγωγεία, εκεί όπου διδάσκουν τις σεξουαλικές μαγαρισιές, ένα μικρό βιβλιαράκι, ένα ενθύμιο στην Επανάσταση του '21 στο οποίο θα περιέχονται κείμενα, φωτογραφίες, επεισόδια από τους αγωνιστές του '21, ώστε να καταλάβουν τα παιδάκια ότι φέτος είναι ξεχωριστή χρονιά; Γιατί δεν το κάνει; Είναι υποκριτικό αυτό που συμβαίνει από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας: δήθεν μιλάνε για το ηρωικό έπος του 1821 και μέσα από τα σχολικά βιβλία, όχι μόνο δεν προβάλλεται η Επανάσταση, αλλά συκοφαντείται, διαστρεβλώνεται. Στη σελίδα 82 της Γλώσσας της Α' Γυμνασίου (στα βιβλία Γλώσσας αντικατοπτρίζεται η θέση του ελληνικού κράτους για όλα τα ζητήματα ιστορίας, κοινωνίας κλπ) γράφει «...για τον Μπότσαρη και έσκυψε να πάρει τα τσαρούχια του...να δώσει και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια...». Στη διπλανή σελίδα τα σαΐνια του υπουργείου θα περίμεναν κανείς να βάλουν μια εικόνα, μια παράσταση από το 1821, εγώ θα έβαζα την «έξοδο του Μεσολογγίου». Αυτοί έβαλαν μια φωτογραφία του ερεβώδους έργου «Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών»! Στο βιβλίο Γλώσσας της Β' Γυμνασίου, στη σελίδα 35, έχει ένα κείμενο για την εθνική γιορτή, όπου γράφει: «έχουμε μια χορωδία για την 25η Μαρτίου κι έχει πολλή πλάκα. Το ρεπερτόριο θα είναι οι ελεύθεροι πολιορκημένοι...φέτος θα έχουμε και τη Τζίνα με το ακορντεόν...από τώρα ονειρεύομαι τις ώρες μαθημάτων που θα χαθούν. Και η καλλιτεχνικού ...μας λέει ότι θέλει μια ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά για κάτι Κολοκοτρώνηδες, για κάτι σημαίες...». Ο ελευθερωτής μας ο Κολοκοτρώνης συνοδεύεται με τη περιφρονητική αντωνυμία «κάτι Κολοκοτρώνηδες». Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί καίνε τα παιδιά τις σημαίες μας.


https://indobserver.gr/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%89%CF%83-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%BF%CE%B2-%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1-4-%CE%B5%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82?fbclid=IwAR19h4XWmrWUIIxOIuSbqxGHDOov6qaDTSFsihvhT9ER2DzWMKSgKDhbMxQ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)