TRANSLATOR

Σελίδες

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ





ΠΡΟΣΕΥΧΗ 
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ 
ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0DyNOUwXokf6ktKjiEbVNY1Hgka7WgLO1-Egz45y_vSaLFwmdgRiJAJw27XGONDZjqdh9UJ_SxBw6q0cLqHu7wBjO-YV7to9fIgYWl0glKbsSO_Dysngd6FF9L91b8-St6pH4aB6lUlTS/s1600/%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A3+%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%A3+%CE%9F+%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A1%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3+1.jpg
ΕΑΝ ΦΥΛΑΤΤΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΑΝ, ΘΕΛΕΙΣ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΕΝ ΤΑΥΤῌ 
ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΑΣ ΑΡΕΤΑΣ.










Προαιώνιε Πάτερ τν οκτιρμν, καί Θεέ πάσης παρακλήσεως. γώ, ταλαίπωρος, θέλοντας νά ξετάσω τήν συνείδησίν μου πάνω ες τας νομίαις μου, φοβομαι κατά πολλά καί τρέμω πειδή καί Σο εναι τόσον φανερήν κατάστασις τς ζως μου, που κανένα ργο, καί κανένας συλλογισμός μου δέν μπορε νά εναι κρυπτός ες τούς φθαλμούς Σου. θεν Σο ζητ μέ λην τήν ταπείνωσιν διά τούς οκτιρμούς Το Μονογενος Σου Υο, νά μο δώσεις τήν χάριν νά γνωρίσω καλά, νά μισήσω καί νά διορθώσω λα μου τα μαρτήματα. 

Δός μοί, Πάτερ τν φώτων, τό Πανάγιόν Σου Πνεμα, διά νά μο φέρει ες τήν νθύμησιν τας μαρτίαις, που λησμόνησα, καί διά νά παρακινήσει τήν καρδίαν μου ες συντριβήν, καί μετάνοιαν πάνω ες ατας, διά νά τας μισήσω, καί νά πέχω πό κάθε μαρτίαν ες τό ρχόμενον. 
Καί Σύ, Παρθένε Θεοτόκε, Μτερ λέους, καί καταφυγή τν μαρτωλν, συντρόφευσόν με, σέ παρακαλ, μέ τήν βοήθειάν σου ες τοτο τό κριτήριον τς εσπλαχνίας καί δικαιοσύνης το Θεο, διά νά γνωρίσω, νά μισήσω κ καρδίας, καί νά ξομολογηθ λας μου τάς μαρτίας. 
Τό μοιον καί Σύ, γιε γγελε, φύλαξ τς ψυχς μου, σέ παρακαλ νά μέ βοηθήσεις ες τοτο τό ργον, που εναι τόσον ναγκαον διά τήν αώνιον σωτηρίαν μου.  


 
μήν.




 Κύριε, καθάρισόν με ἀπό παντός μολυσμοῦ σαρκός καί πνεύματος.




Γιά τό διαδίκτυο:
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ  http://kaiomenivatos.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)