TRANSLATOR

Σελίδες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Τό μπούμερανγκ τῆς Παιδαγωγικῆς τῆς "ἐλευθερίας" τῆς Νέας Ἐποχῆς! (Διδαχή)


Τό μπούμερανγκ 
τῆς Παιδαγωγικῆς τῆς "ἐλευθερίας" τῆς Νέας Ἐποχῆς!
(Διδαχή)

Ν Ε Α   Ε Π Ο Χ Η
http://pctechnotes.com/wp-content/uploads/2009/05/worm-virus.gif


Γράφει: Μ.Σ. ἐκπ/κός

Ὡς γνωστόν, ἡ Νεά Ἐποχή πού ἔχει εἰσβάλλει σέ κάθε τομέα τῆς ζωῆς μας μέ "πατέρα" της τόν πρῶτο Ἀντάρτη-Ἀποστάτη Διάβολο, εἰσηγεῖται: τήν "ἐλευθερία", τό "δικαίωμα", τόν "ἀντιρατσισμό", ἀλλά μέσα ἀπό τό πρίσμα τῆς ἀποτίναξης παραδοσιακῶν κανόνων καί ἠθικῶν, νόμων, ἀξιῶν, συμπεριφορῶν καί νοοτροπιῶν. Ὁ Ἑωσφόρος ὡς ἄλλος "συνδικαλιστής κι ἐργατοπατέρας" τῆς Νέας Ἐποχῆς σηκώνει σέ κάθε περίσταση, προσωπικά καί συλλογικά, μπαϊράκι ἐπανάστασης ὑπέρ τοῦ κακοῦ καί ἐνάντια στό καλό, ὑπέρ τοῦ μαύρου, ἀχλυώδους καί ζοφεροῦ καί ἐνάντια στό φῶς, στή διαφάνεια καί στό ξεκάθαρο καί ὅλα αὐτά πού ἐπιχειρεῖ κι ἐπιβάλλει σέ πρόσωπα καί λαούς, εὐθαρσῶς τά "βαπτίζει": "ἀγάπη", "φιλελευθερία", "ἑνότητα", "προοδευτισμό", "ἀντιρατσισμό" καί ἄλλα συναφῆ, τά ὁποῖα, ἀποδεικνύονται ἀπό τόν ἀναβρασμό καί τά ἀμέτρητα προβλήματα τῆς ἀνθρωπότητας, ΑΠΟΤΥΧΙΑ!

Ἡ Νέα Ἐποχή πυροβολεῖ μέ κάθε μέσο καί τρόπο τήν Παλαιά Παράδοση, αὐτήν πού γιά αἰῶνες ἔχτιζαν μέ τόν ἱδρῶτα καί τό αἷμα τους Ἅγιοι, ἥρωες καί ἁπλοί καλοπροαίρετοι καθημερινοί ἄνθρωποι.
Μέσα στόν χῶρο τῆς Παιδείας εἰδικότερα, προσπαθεῖ μέ "νέες" ἐγκυκλίους, προγράμματα, μεθόδους, "μεταρρυθμίσεις" καί ἀνατακατατάξεις, νά μπολιάσει τά νέα βλαστάρια μας μέ τό δυσῶδες δηλητήριο πού ξερνᾶ τό κεντρί της, ὥστε νά "μεταλλάξει" τήν ἑπόμενη γενιά σέ τηλεκατευθυνόμενα ἐν πλύσει ἐγκεφάλου ἀνδρείκελά της, τά ὁποῖα θά κουνᾶνε καταφατικά τό κεφαλάκι τους λέγοντας ἀναντίρρητα: "ναί", ὅπως τά ἄψυχα χαζοχαρούμενα διακοσμητικά κουκλάκια στό πίσω μέρος τῶν αὐτοκινήτων.
Μιά μικρή ἱστοριούλα ἦλθε εἰς γνώσιν μου τίς προάλλες, τήν ὁποία ἀξίζει νά σᾶς πῶ, γιατί θεωρῶ πώς μέσα στήν ἀπείρου ἐλέους Θεία Οἰκονομία τοῦ Θεοῦ, θά ἀποβεῖ προφητική καί στήν δική μας ἐφιαλτική πραγματατικότητα. Ξεκινῶ:

Μπαίνει ἡ δασκάλα στήν τάξη. Ἀφοῦ πρῶτα ἡ Νέα Ἐποχή τήν ἔχει "καλά ἐπιμορφώσει" μέ τίς ἀδιάκριτες καί χωρίς σοβαρές προϋποθέσεις (τίς ψυχοφέλιμες καί σωτηριολογικές δηλαδή) τρίχες περί "ἐλευθερίας" τοῦ ἀτόμου (καί ὄχι προσώπου) καί μέ τά ψυχιατρικο-ψυχολογικά μικρόβια τύπου: "νά κάνει τό παιδί ἐλεύθερα ὅ,τι θέλει", "πρῶτα ὁ μαθητής"...καί τά τοιαῦτα... καί λέει:
-Παιδιά μου, κάνετε ὅ,τι θέλετε γιά τό μάθημα πού ἔχουμε σήμερα (βιολογία).
Σηκώνει ἕνας θαρραλέος μαθητής τό χέρι του.
-Ἐγώ, ἐγώ κυρία.
-Τί θέλεις παιδί μου νά κάνεις; ρωτᾶ ἡ δασκάλα.
-Κυρία, θέλω νά φᾶμε ἀπό μισό ἕνα σκουλήκι, λέει ὁ μαθητής δημιουργώντας ἀπορία στό ἀκροατήριο τῆς τάξης. (Ἐλευθερία δέν θέλουμε; Θά "τήν φᾶμε" λοιπόν!...).
Τί νά κάνει καί ἡ δασκάλα; Ἡ νεοεποχίτιτκη γραμμή πλεύσης τῆς "Νέας Παιδαγωγικῆς" εἶναι τό "δικαίωμα" καί "τό ἐλεύθερο θέλω-νομίζω" καί ἡ δαμόγλειος σπάθη τῆς ἀπειλῆς πάνω στό κεφάλι τοῦ δασκάλου (ἀπό γονεῖς, μαθητές καί προϊσταμένους) γιά αὐτά πού διδάσκει (τυχαίως δέ ὅταν εἶναι πατριωτικά, ὀρθόδοξα καί παιδαγωγικά) καί ὄχι τό πρότυπο τοῦ δασκάλου πού καθοδηγεῖ καί διαπλάθει στίς ράγες τοῦ ἤθους καί τῶν ἀξιῶν. Ὁπότε ἀπαντᾶ συναινετικά.
-Ἐντάξει παιδί μου. 
http://www.toddler-activities-at-home.com/image-files/sock-worm.pngΠιάνει ἕνα σκουλήκι ἀπό τόν κῆπο τῆς αὐλῆς, τό κόβει στή μέση καί τρώει τό μισό. Ἔπειτα, ἀπευθύνεται στόν μαθητή καί τοῦ λέει:
-Τώρα ἡ σειρά σου, παιδί μου. Φάε τό ἄλλο μισό ἐσύ.
Καί ὁ μαθητής τῆς ἀπαντᾶ:
-Ὄχι κυρία. Δέν θά τό φάω. Τό μισό τοῦ σκουληκιοῦ πού ἤθελα νά φάω, ἦταν αὐτό πού φάγατε ἐσεῖς. Τό ἄλλο μισό πού ἀπέμεινε, εἶναι αὐτό πού δέν θέλω νά φάω.
Ἡ τάξη ἔμεινε κόκκαλο καί ἡ δασκάλα, τῆς ὁποίας "φόρεσε τά γυαλιά", σύξυλη κι ἀμίλητη, προσπαθώντας νά ξεχάσει τήν ἀηδιαστική γεύση τοῦ σκουληκιοῦ στό στόμα της καί νά τό χωνέψει (καί τό σκουλήκι καί τό πάθημά της)!...

Συμπέρασμα-Δίδαγμα: 
Οἱ διεκπεραιωτές-προαγωγοί-πειθήνια ὄργανα τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων, oἱ συμπράκται-συνεργοί-συνυπεύθυνοι, αὐτοί πού ἐμολύνθησαν ἀπό τά θανατηφόρα καυσαέρια καί ἀποβράσματά της, εἶναι θέμα χρόνου νά καταπιοῦν καί αὐτοί "τά σκουλήκια" πού ταΐζουν, χρόνια τώρα, τήν ἀνθρωπότητα καί νά ἐννοήσουν ἀργοπορημένα καί πικρῶς, τήν παγίδα πού στήνει δολίως καί συστηματικῶς στίς ψυχές καί στίς ζωές μας.

Καλή μετάνοια καί φώτιση σέ ὅλους.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)