Σελίδες

TRANSLATOR

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Κατάργηση της πρωινής προσευχής και των θρησκευτικών προτείνει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ!

Κατάργηση
 της πρωινής προσευχής και των θρησκευτικών προτείνει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ!

neolaia-syriza
Μαζί μέ τό νόστιμο σκουληκάκι,
 κρύβεται καί τό θανατηφόρο ἀγκίστρι!
Μαζί μέ κάποιες καλές προτάσεις,
 πασάρεται καί ὁ θανατηφόρος συριζαίϊκος ἀντιχριστιανισμός
καί ἡ θρησκειολογία (πολυθρησκεία οὐσιαστικά) 
τῆς Νέας Παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων,
τήν ὁποία ὁ ΣΥΡΙΖΑ δουλικά ὑπηρετεῖ ἐπάξια!

«Δικαίωμα στη μόρφωση, δικαίωμα στη ζωή» τιτλοφορείται… κείμενο-παρέμβαση της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, στο οποίο προτείνεται, μεταξύ άλλων, η κατάργηση της πρωινής προσευχής και η μετατροπή́ του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία με δυνατότητα
απαλλαγής των μαθητών από́ αυτό́.
Ειδικότερα, η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ προτείνει:


syriza
  • Θεσμοθέτηση διετούς προσχολικής δημόσιας εκπαίδευσης, που θα παρέχεται δωρεάν σε όλα τα παιδιά που ζουν στη χώρα, σε κτίρια με σύγχρονες υποδομές και εξειδικευμένο προσωπικό.
  • Θεσμοθέτηση της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, θέσπιση ενιαίου λυκείου θεωρίας και πράξης (με κατάργηση του σημερινού διασπασμένου σε Γενικό Λύκειο- Επαγγελματικό Λύκειο- Επαγγελματική Σχολή).
  • Θεσμοθέτηση ενός αναβαθμισμένου κύκλου μεταλυκειακής δημόσιας και δωρεάν τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ως βασικού συστατικού στοιχείου της δημόσιας εκπαίδευσης, που να καλύπτει επαρκώς το σύνολο των τεχνολογικών ειδικοτήτων που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία και ενδιαφέρουν τους νέους ανθρώπους.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα και λήψη εκπαιδευτικών και κοινωνικών μέτρων υπέρ των πιο οικονομικά καταπιεσμένων κοινωνικών στρωμάτων για την αντιμετώπιση του αναλφαβητισμού και της σχολικής εγκατάλειψης.
  • Ενίσχυση-∆ιεύρυνση αποτελεσματικών προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας συμβάλλουν θετικά προς αυτή την κατεύθυνση.
  • Κατάργηση της παραπαιδείας μέσα από την ανασύνταξη των σχολικών προγραμμάτων και βιβλίων και την αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών. Αξιοποίηση διδακτικών μεθόδων που δίνουν έμφαση στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης, στην εξασφάλιση της γνώσης με χρήση της σχολικής βιβλιοθήκης και των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. Στροφή του μαθησιακού ενδιαφέροντος των μαθητών στις σπουδές τους στο Λύκειο και όχι στην φροντιστηριακή προετοιμασία για τις εξετάσεις.
  • Αναβάθμιση του μορφωτικού ρόλου του Λυκείου με απελευθέρωση από τις εισαγωγικές εξετάσεις, ενώ ταυτόχρονα απαλλάσσεται και η οικογένεια από τις δυσβάσταχτες δαπάνες για τις εξετάσεις. Αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για να καταργηθεί ο σημερινός χαρακτήρας του Λυκείου ως μηχανισμού «προγύμνασης» των νέων στην πρόσβαση τους στα ΑΕΙ/ΤΕΙ.
  • Πρωινή λειτουργία όλων των σχολείων και εξοπλισμός όλων των σχολικών μονάδων με βιβλιοθήκες, επαρκείς εγκαταστάσεις, εργαστήρια και υποδομές πληροφορικής.
  • Καθιέρωση δημόσιας δωρεάν και υποχρεωτικής εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης των παιδιών με αναπηρία στα γε- νικά ή σε ειδικά σχολεία, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού.
  • Ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού όλων των βαθμίδων. Στελέχωση από υπεύθυνα εκπαιδευτικά στελέχη με κατάλληλες επιστημονικές – παιδαγωγικές γνώσεις, συνεχή επιμόρφωση και δυνατότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών, εξασφάλιση αξιοκρατίας, ικανοποιητικών αποδοχών και ευνοϊκών συνθηκών εργασίας. Κατάργηση όλων των ευέλικτων σχέσεων εργασίας στην εκπα δευση και κάλυψη όλων των κενών, αύξηση των θέσεων εκπαιδευτικού και ερευνητικού προσωπικού με μόνιμους εκπαιδευτικούς, με σταθερές εργασιακές σχέσεις πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
  • Αναδιάρθρωση και εμπλουτισμό των προγραμμάτων σπουδών με μαθήματα και δραστηριότητες που βοηθούν το παιδί να κατανοήσει με πληρότητα το κοινωνικό περιβάλλον: περιβαλλοντική εκπαίδευση, εκπαίδευση στην ισότητα των φύλων, αγωγή υγείας, μουσική, άθληση, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα και την αλληλεγγύη.
  • Κατάργηση της πρωινής προσευχής, μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία με δυνατότητα απαλλαγής των μαθητών από αυτό.
  • Απογευματινή λειτουργία του σχολείου όπου ο χώρος θα διατίθεται για προγράμματα παράλληλης στήριξης των παιδιών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες καθώς και προγράμματα εμπλουτισμού της παιδείας που λαμβάνει ο μαθητής (καλλιτεχνικά μαθήματα, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Παράλληλα ο χώρος πρέπει να αποτελεί χώρο έκφρασης όλων των μαθητών και να δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί από αυτούς για ψυχαγωγικούς σκοπούς (πχ προβολές ταινιών, παιχνίδι και εν γένει δημιουργική απασχόληση).
  • Καθιέρωση δωρεάν προληπτικού υγειονομικού ελέγχου των παιδιών που δεν έχουν υγειονομική περίθαλψη.




Πηγή: 
http://www.greek-inews.gr/2015/12/katargisi-tis-proinis-prosefchis-protini-i-neolea-tou-siriza.html#axzz3uIPsul56

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)