TRANSLATOR

Σελίδες

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Παιδιά προσφύγων καί παρανόμων μεταναστῶν μπαίνουν στά Ἑλληνικά Σχολεῖα μέ ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας! Ἀμφιβάλλει ἀκόμα κανένας γιά ποιόν δουλεύουν οἱ πολιτικοί μας;...

Παιδιά προσφύγων καί παρανόμων μεταναστῶν μπαίνουν στά Ἑλληνικά Σχολεῖα
μέ ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας!
Ἀμφιβάλλει ἀκόμα κανένας
γιά ποιόν δουλεύουν οἱ πολιτικοί μας;... 
 
Χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες παραμένουν εγκλωβισμένοι στα σύνορα της Ελλάδας με την ΠΓΔΜ στον καταυλισμό της Ειδομένης, Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016. Ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός επισκέφτηκε τον καταυλισμό προσφύγων στην Ειδομένη και ενημερώθηκε για τα προβλήματα. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ

Οι παράνομοι μετανάστες και οι πρόσφυγες ήρθαν για να μείνουν όπως απέδειξαν οι αιτήσεις εγγραφής για τη νέα σχολική χρονιά, οι οποίες είναι και γραμμένες στα αραβικά και τις παρέλαβαν τις τελευταίες ημέρες δεκάδες βρεφονηπιακοί σταθμοί σε ολόκληρη τη χώρα υλοποιώντας τις «υποσχέσεις» του υπουργείου Παιδείας περί άμεσης ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο μάλιστα τους υποδέχεται με τη φράση «καλωσορίσατε».

Τα φυλλάδια δίνονται συνοδεία ενός λεξικού με στοιχειώδη ορολογία στην αραβική γλώσσα και ενός εγχειριδίου επικοινωνίας για τους γονείς.
Στον πρόλογο του φυλλαδίου υπάρχει η φράση «καλωσορίσατε» προς που απευθύνεται στους αλλοδαπούς γονείς.
Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι το φυλλάδιο αλλά και οι αιτήσεις εγγραφής στους βρεφονηπιακούς σταθμούς θα χρηματοδοτηθούν και από την πρεσβεία της Ελβετίας.
Το πρόγραμμα αφορά παιδιά που διαμένουν στα κέντρα φιλοξενίας προσφύγων και παράνομων μεταναστών αλλά θα έχει και δυνατότητα επέκτασης και στα ειδικά ελληνικά σχολεία.
Το ερώτημα ήταν σε ποιες σχολικές δομές θα μαθήτευαν τα παιδιά. Η απόφαση του υπουργείου είναι αυτό να γίνει εντός των hot spots στην αρχή με την δημιουργία πρόχειρων σχολείων και νηπιαγωγείων με την προοπτική να υπάρξει μια εξοικείωση με τα ελληνικά δρώμενα και την ελληνική κοινωνία.
Αργότερα προβλεπεται η ένταξή τους σε διαπολιτισμικά σχολεία.
Για την εφαρμογή του προγράμματος θα προκηρυχθούν προσλήψεις έκτακτου προσωπικού -ενδεχομένως αναπληρωτών εκπαιδευτικών- προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες για τους αραβόφωνους μαθητές.
Σημειώνεται ότι ουδείς γνωρίζει τελικά πόσες οικογένειες θα παραμείνουν στη χώρα μας αλλά η ουσία είναι η ίδια. Οι πρόσφυγες και οι παράνομοι μετανάστες θα έχουν μόνιμη παρουσία. Πλέον κινδυνεύει με αλλοίωση ο ελληνοκεντρικός χαρακτήρας της εληνικής εκπαίδευσης και κατ’επέκταση ο χαρακτήρας της ελληνικής κοινωνιας.





Πηγή

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)