Σελίδες

TRANSLATOR

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Πῶς νά ἀποκόψω τά πάθη; Ἅγιος Θεόδωρος Ἐπίσκοπος Ἑδέσσης (Ἐκ τῆς Μικρῆς Φιλοκαλίας)

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ:
Πῶς νά ἀποκόψω τά πάθη;
Ἅγιος Θεόδωρος Ἐπίσκοπος Ἑδέσσης
(Ἐκ τῆς Μικρῆς Φιλοκαλίας) 


http://news247.gr/advertorial/article2439045.ece/BINARY/w660/Untitled+2.jpg 


 

http://www.pronews.gr/sites/default/files/styles/full/public/article/2017/11/17/orthodoxiaonline-232.jpg?itok=pYrtaGyp
72. Ἐκεῖνος πού μάχεται νά ἀποκόψει τά πάθη καί τίς πονηρές ἐπιθυμίες, πού τόν πολεμοῦν καί τόν παρενοχλοῦν, ἄς πάρει μαζί του στή μάχη γιά συμμάχους ἱκανούς στρατιῶτες· 
 
ἐννοῶ
  • τήν ταπείνωση τῆς ψυχῆς,
  • τόν κόπο τοῦ σώματος
  • καί κάθε ἄλλη ἄσκηση καί ταλαιπωρία,
  • καί τήν ἀπό θλιμμένη καρδιά μέ πολλά δάκρυα προσευχή, καθώς λέγει ὁ Δαβίδ:  
"Δές τήν ταπείνωσή μου καί τόν κόπον καί συγχώρεσε ὅλες τίς ἁμαρτίες μου" (Ψαλμ. κδ΄ 18)· καί πάλι:
"Μήν παραβλέψεις τά δάκρυά μου" (Ψαλμ. λθ΄ 13)· ἀκόμη:
"Ἔγιναν σέ μένα ἄρτος καί μοναδική τροφή μου νύχτα καί ἡμέρα τά δάκρυα πού χύνω συνεχῶς" (Ψαλμ. μα΄, 4)· καί:
"Τό νερό πού πίνω το ἀναμιγυνύω μέ τά δάκρυα τῶν λυγμῶν μου" (Ψαλμ. ρα΄ 10).

Μικρή Φιλοκαλία, Εὐάγγελου Γ. Καρακοβούνη



Γιά τό διαδίκτυο τό: 
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ  http://kaiomenivatos.blogspot.gr/ 

https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2017/04/akratapeinosis.jpg
 

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)