Σελίδες

TRANSLATOR

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Επίσκοπος Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος: «Δεν έχω καμία παρενέργεια από το εμβόλιο» Βίντεο (καί μικρός σχολιασμός)

Επίσκοπος Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος:

«Δεν έχω καμία παρενέργεια 

από το εμβόλιο»

Βίντεο

(καί μικρός σχολιασμός) 

«Δεν έχω καμία παρενέργεια από το εμβόλιο»

 

Στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο και τους Ντίνο Σιωμόπουλο και Στέλλα Γκαντώνα, μίλησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, ο πρώτος ιεράρχης στη χώρα μας που εμβολιάστηκε κατά του κορωναϊού.

«Δεν επιλέχθηκα τυχαία. Ασχολούμαι με τα θέματα αυτά, έχω γράψει βιβλίο και έχω διδάξει σε ξένα πανεπιστήμια γύρω από το θέμα της μοριακής βιολογίας και της γενετικής. Στο πρώτο κύμα της πανδημίας τον Απρίλιο είχα οριστεί ως ο μόνος εκπρόσωπος για να αντιμετωπίσω το θέμα αυτό. Διαβάζω όλα τα επιστημονικά δημοσιεύματα και είχα καταλήξει ότι αυτό το εμβόλιο είναι μια προσπάθεια για λύτρωση και ελευθερία από αυτή την καταιγίδα της πανδημίας. Επειδή δεν μπορούσε, λοιπόν, ο αρχιεπίσκοπος να εμβολιαστεί, μου είπε αν θέλω να πάω στη σειρά του. Έτσι πήγα πρώτος», εξήγησε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου.

(Σχόλιο Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: φυσικά δέν ἐπιλεχθήκατε τυχαῖα Σεβασμιότατε. Πόσο τυχαῖο εἶναι πώς μετά τό Κολυμπάρι ἀκολουθεῖτε πιστά τίς ἐντολές τῆς Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων καί σέ δογματικά θέματα {βλέπε οὐκρανικό} καί σέ πολιτικά {βλέπε τρέχουσα ἀτζέντα μείωσης παγκόσμιου πληθυσμοῦ, ἠλεκτρονικῆς σκλαβιᾶς, ψυχολογικῆς καθυπόταξης, ἄρσης συνταγματικῶν ἐλευθεριῶν καί οἰκονομικοῦ κράχ σέ ἐθνικό καί παγκόσμιο ἐπίπεδο})!


«Μπορεί να υπάρχουν μερικές παρενέργειες, όπως σε όλα τα εμβόλια. Δεν είχα καμία παρενέργεια εγώ. Πήγα στην Αθήνα, έκανα το εμβόλιο και δεν αισθάνθηκα το παραμικρό σύμπτωμα μετά. Μέχρι σήμερα δεν είχα απολύτως καμία παρενέργεια. Αλλά και να είχα, σε όλα τα φάρμακα υπάρχουν παρενέργειες», συνέχισε ο ίδιος.

(Σχόλιο Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: δέν ἔχετε παρενέργεια πρός τό παρόν Σεβασμιότατε. Πολλοί ἄλλοι εἶχαν καί κάποιοι πέθαναν κιόλας!  Ἐφόσον λέτε πώς κάνετε ἔρευνες, πῶς καί δέν βρήκατε αὐτά τά στοιχεῖα μέ τίς παρενέργειες; Γιά τό μέλλον, πάντως, οὔτε οἱ ἐπιστήμονες γνωρίζουν γιά ἕνα ἐμβόλιο δοκιμασμένο ἐλάχιστους μῆνες καί μάλιστα γιά πρώτη φορά γενετικό, τί παρενέργειες θά ἔχει πραγματικά σέ βάθος χρόνου, γι' αὐτό καί οἱ ἑταιρεῖες ἐμβολίων φρόντισαν νά ἐξασφαλισθοῦν νομικά, ὥστε νά μήν κατατρέχονται σέ περιπτώσεις παρενεργειῶν ἀπό τούς ἐμβολιασμένους. Γιατί νά τό ζητᾶνε καί νά τό κάνουν αὐτό, ἐφόσον ὅλα εἶναι καλά καί ρόδινα μέ τήν ἀσφάλεια τῆς ὑγείας μας ἀπό τά ἐμβόλια; Mάλιστα δέ, εἰδικά στήν χώρα μας μᾶς ἀνακοίνωσαν πώς δέν θά ἔχουμε τό δικαίωμα νά ἐπιλέγουμε ἐμβόλιο, οὔτε νά γνωρίζουμε ποιό μᾶς βάζουν!  Τυχαῖο; Μήπως γιά νά μήν ξέρουμε ποῦ νά κάνουμε μήνυση στίς περιπτώσεις παρενεργειῶν;... )!

«Ερασιτεχνικά έχω διαβάσει, δεν είμαι γιατρός. Δεν έχω σαφή γνώση για το τι θα γίνει στην ιεραρχία με τον εμβολιασμό. Αλλά θεωρώ ότι μέσα στην εκκλησία γίνεται αυτό που γίνεται και στην κοινωνία. Με πήραν πολλοί δημοσιογράφοι. Πολλοί κληρικοί και από το εξωτερικό και πιστοί μου τηλεφώνησαν για να τους πω για την εμπειρία μου με τον εμβολιασμό. Πρέπει να είμαι ο πρώτος ιεράρχης από την Ευρώπη που εμβολιάστηκε. Τους λέω να προχωρήσουν στον εμβολιασμό άφοβα», ανέφερε ο Σεβασμιώτατος κ. Ιερόθεος.

(Σχόλιο Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: μακάρι νά εἴσασταν ὁ πρῶτος Ἐπίσκοπος πού θά ἄνοιγε τίς Ἐκκλησίες γιά νά ἐκκλησιάζονται οἱ Χριστιανοί καί νά παίρνουν Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ ἀντί γιά ἐμβόλια...)!

«Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να απαλλαγούν από φόβους και δεισιδαιμονίες που παραπέμπουν στον μεσαίωνα. Τα εμβόλια αυτά άρχισαν να δοκιμάζονται από τη δεκαετία του ’90. Εγώ ενθουσιάστηκα όταν άρχισαν να εμφανίζονται τα εμβόλια και στην Αμερική παρουσιάστηκαν 100 χιλιάδες εθελοντές», κατέληξε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου.

(Σχόλιο Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: τά ἐμβόλια αὐτά δοκιμάζονται ἀπό τή δεκαετία τοῦ '90;...!!! Πῶς τό γνωρίζετε αὐτό Σεβασμιότατε; Ξέρετε κάτι πού δέν ξέρουμε ἐμεῖς; Δοκιμάζονται τά γενετικά ἐμβόλια γιά τήν covid-19 ἀπό τήν δεκαετία τοῦ '90;...)!

Δείτε το βίντεο ἐδῶ:

https://www.megatv.com/2021/01/02/mitropolitis-ierotheos-o-protos-ierarxis-stin-ellada-pou-ekane-to-emvolio-kata-tou-koronoiou-milaei-sto-mega/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)