Τι θα γίνει με την “διδασκαλία”
της εμετικής παιδεραστίας
στα σχολικά βιβλία;
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς
Πιάνουμε τις μύτες μας από τις αναθυμιάσεις και την δυσωδία. Ξεβράζονται σωρηδόν οι διαστροφές… θεατρανθρώπων, όπως αυτάρεσκα αυτοχρίζονται. Μαγαρίζονται και οι λέξεις.
Όμως,
γιατί δεν υπάρχει καμμία αντίδραση, όταν σε σχολικά βιβλία προωθείται και
διαφημίζεται, αυτό που όλοι μετά βδελυγμίας καταδικάζουν; Γιατί δεν ασχολείται
κανείς με τα σχολικά βιβλία που «διδάσκουν» το εμετικό έγκλημα; (Το έχω ξαναγράψει και ξανατονίσει ότι όλοι οι
ειδικοί και επιστήμονες που ασχολούνται με την γλώσσα και την διδακτική της,
γνωρίζουν πως δεν υπάρχουν αθώα παραμυθάκια και ότι κάθε γλωσσικό
κείμενο-κυρίως αυτά που απευθύνονται σε ανώριμα του Γυμνασίου ή αθώα παιδιά του
Δημοτικού-ακόμα και ένα πρόβλημα μαθηματικών, προάγει συγκεκριμένες αξίες και
στάσεις ζωής). Συγκεκριμένα, για του
λόγου το αληθές, παραθέτω κείμενο, το οποίο περιέχεται στο «τετράδιο εργασιών»
του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα», Α’ Γυμνασίου (σελ. 16). Δηλαδή απευθύνεται
σε παιδιά 12-13 ετών, που μόλις εγκατέλειψαν το δημοτικό σχολείο. Τίτλος του
«Οσάκις». Υποτίθεται ότι αποσκοπεί στην γλωσσική και πνευματική καλλιέργεια
μαθητών της Α’ Γυμνασίου:
«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Όλη η τάξη το έπιανε σαν
ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια. “Οσάκις…”
άρχισε τη φράση του ο φιλόλογος.
“Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!” φώναζαν όλες μαζί οι μαθήτριες γελώντας. Κι ο
καθηγητής τρελαινόταν. “Οσάκις…” επαναλάμβανε τονίζοντας τη λέξη σαν να έλεγε “σκάστε”.
“Ο Σάκης! Ο Σάκης!” ακουγόταν πάλι από κάτω και το γέλιο έδινε κι έπαιρνε.
Ο καθηγητής δεν μπορούσε να ξεχωρίσει ποιες από τις μαθήτριες ήταν οι δράστες. Η λέξη – μπαλάκι κυλούσε ακαριαία σε κλάσμα δευτερολέπτου μέσα από τα χείλια τους που ήταν κρυμμένα στο κάτω μέρος του σκυμμένου τους κεφαλιού. Νόμιζε πως απλώς επαναλάμβαναν τη λέξη. Πως τις ερέθιζε αυτή η λέξη. Δεν ήταν όμως έτσι. Άλλο πράγμα το “Οσάκις” κι άλλος άνθρωπος “o Σάκης”.
Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ψηλή κι αδύνατη, με κοντά ξανθά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό και μακριά χέρια και πόδια, κάπως ξερακιανή, αλλά ζόρικη. Στα 15-16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. (σσ. Δηλαδή από το Δημοτικό διατηρούσαν σχέση.). Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.
Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε. “Τι συμβαίνει με το “Οσάκις”; Γιατί αυτή η αντίδραση;”.
“Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν”, του απάντησε. Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν. Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη “Οσάκις”. Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε “Ο Σάκης! Ο Σάκης!”, φώναζαν ακόμα πιο δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής».
Ερωτώ:
Τι διαβάζουμε εδώ; Περιγράφει ή δεν περιγράφει το κείμενο αποπλάνηση ανηλίκου;
Ερωτώ: Όπως παρουσιάζει το κείμενο αυτήν την σχέση, σαν κάτι το φυσιολογικό, το
ακίνδυνο, δεν αποτελεί έμμεση παρότρυνση για επιδίωξη τέτοιων καταστρεπτικών
σχέσεων; Μπορείς να περιγράφεις με χαζοχαρούμενο τρόπο μια τέτοια κατάσταση;
Ποιος γονέας θα ανεχόταν η κόρη του «να βγαίνει ραντεβού» με εικοσιπεντάχρονο;
Δεν πρόκειται για ύπουλη εξύμνηση της παιδεραστίας, του σιχαμερού αυτού
εγκλήματος, για το οποίο ανατριχιάζουμε όλοι και στο άκουσμά του μόνον;
Και κάτω από το κείμενο «καμαρώνει», για εμπέδωση προφανώς, η εξής κρανιοκενής ερώτηση: «Gιατί γελούσε η τάξη, όταν ακουγόταν η λέξη Οσάκις στο κείμενο». Τι θα απαντήσει το παιδί σε μια τέτοια «παραλυμένη» ερώτηση; Kαμμία καταδίκη ή απόρριψη της σχέσης του 25χρονου Σάκη με την 12χρονη μαθήτρια. «Εξαιρετικά» μαθήματα από το υπουργείο, που επιμένει να ονομάζεται Παιδείας!
Κατά τα άλλα το υπουργείο εισάγει την σεξουαλική αγωγή από το νηπιαγωγείο ακόμη. Από την μια αιχμάλωτα, εξαρτημένα τα παιδιά από τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο, στα οποίες έχουν δοθεί μεσιανικές διαστάσεις. Από την άλλη σεξουαλικές αγωγές, που ουσιαστικά είναι πυρήνας πρόωρης αποαθωοποιήσεως, πράγμα καταστρεπτικό για την εύθραυστη ψυχική υγεία τους. Χώρος για την χαρά της μελέτης, του ευλογημένου κόπου που προσφέρει η πάλαι ποτέ ηλιόλουστη ελληνική Παιδεία, δεν απομένει.
Ὅταν διδάσκεται ἡ παιδοφιλία στό Σχολεῖο! Φωτό
Αὐστριακό κανάλι ἀναφέρεται στό ἀδρενοχρώμιο! Βίντεο
Τί βρῆκαν στά ὑπόγεια τοῦνελ κάτω ἀπό τόν Λευκό Οἶκο!... Βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου