TRANSLATOR

Σελίδες

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΗΘΙΚΗ

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ 

ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ 

ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ 

ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 

ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΗΘΙΚΗ

ΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ:

1. Υποβολή υπεύθυνης δήλωσης περί άρνησης συναίνεσης των γονέων στη διενέργεια προληπτικών τεστ (θα μπορούσε στη δήλωση να προστεθεί ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του self test στα ιταλικά και στα γερμανικά για τη διενέργειά του απαιτείται ιατρική συνδρομή και στη μετάφραση στα ελληνικά αυθαίρετα χαρακτηρίζεται ως τεστ αυτοδιάγνωσης)! 

2. Υποβολή μήνυσης στον Διευθυντή σε περίπτωση που δεν επιτρέψει την είσοδο μαθητή στην αίθουσα διδασκαλίας. 

3. Αγωγή αποζημίωσης εναντίον του Διευθυντή σύμφωνα με τις διατάξεις περί αδικοπραξίας και προσβολής της προσωπικότητας.

4. Εφ’όσον έχει κατατεθεί αγωγή αποζημίωσης για προσβολή προσωπικότητος ,μπορούν να κατατεθούν ασφαλιστικά μέτρα με αίτημα την συντηρητική κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων του εναγομένου δια την προσβολή της προσωπικότητος . 

5. Αίτηση ακύρωσης της απόφασης του Διευθυντή περί αρνήσεώς του να επιτρέψει την είσοδο μαθητή στο αρμόδιο Διοικητικό Πρωτοδικείο και συγχρόνως αίτηση αναστολής της παραπάνω απόφασης η οποία εκδικάζεται άμεσα (ανάλογα με το Πρωτοδικείο από 1-7 ημέρες). Σε αυτή την περίπτωση, προσφεύγετε ενάντια στην απόφαση του Υπουργείου, και όχι ενάντια στους διευθυντές/καθηγητές.

6. Κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς στον εισαγγελέα, προκειμένου να κινηθεί αυτεπαγγέλτως, όπως οφείλει. Γι’ αυτή την κίνηση δεν χρειάζεται δικηγόρος, αλλά την καταθέτετε μόνοι σας (στον εισαγγελέα, ή στο αστυνομικό τμήμα – στη δεύτερη περίπτωση, θα υπάρξει καθυστέρηση). (Υπάρχει ήδη αναρτημένη στο διαδίκτυο σχετική μηνυτήρια αναφορά κατά  των εκπαιδευτικών).

 

                    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

1. Η μήνυση στον διευθυντή/εκπαιδευτικό μπορεί να υποβληθεί εντός τριών μηνών από την άδικη πράξη. Θα ήταν καλό να αποφευχθεί η επιλογή της υποβολής της την ίδια ώρα της πράξης και να ακολουθηθεί η αυτόφωρη διαδικασία καθώς ενέχει τον κίνδυνο εκατέρωθεν μηνύσεων, πέρα από το γεγονός της δημιουργίας έντασης στις σχέσεις μαθητών – δασκάλων, καθηγητών, αλλά και της επέμβασης των αστυνομικών στα σχολικά συγκροτήματα που δεν είναι επιθυμητή.

2. Καλό θα είναι πριν την υποβολή της δήλωσης να προηγηθεί προφορική διαπραγμάτευση και αν αυτή δεν τελεσφορήσει τότε να υποβληθεί το έγγραφο.

Να ζητηθεί με έγγραφο να χορηγηθεί εγγράφως η άρνηση του Διευθυντού να επιτρέψει την πρόσβαση στο Σχολείο, ως και να χορηγηθεί ομοίως εγγράφως η νόμιμη βάση επί της οποίας αποκλείσθηκε το παιδί εκ της εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς τεστ. Ακολούθως μπορείτε να υποβάλετε την Δήλωση Άρνησης με όλα τα στοιχεία σας, και να πρωτοκολληθεί επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός σας.

4. Στην περίπτωση γονιών που δεν επιτρέπεται η παρακολούθηση στο παιδί τους, και δεν επιθυμούν για οποιονδήποτε λόγο να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους σε αυτή τη φάση και αποφασίσουν να δηλώσουν το τεστ για να ενταχθεί το παιδί κανονικά, τότε μπορούν να πρωτοκολλήσουν έγγραφη δήλωση ότι το έπραξαν υπό εκβιασμό και απειλή, και επιφυλάσσονται για τα νόμιμα δικαιώματά τους.

5. Επειδή οι αγωγές, μηνύσεις και διοικητικά μέτρα απαιτούν δικηγορική συνδρομή, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν μία μήνυση (για έναν ενδιαφερόμενο) στην οποία να συνδράμουν όλοι μαζί στα δικαστικά έξοδα. Γονείς που είναι δικηγόροι μπορούν να αναλάβουν τέτοιες πρωτοβουλίες και να βοηθήσουν και τους γονείς των συμμαθητών των παιδιών τους.

6. Σε κάθε περίπτωση, επειδή το ζήτημα έχει έντονη πολιτική χροιά, είναι προφανές ότι η συνολική λύση δεν θα έρθει μεμονωμένα και μέσω των δικαστηρίων. Αυτό που πρέπει σε  κάθε περίπτωση να γίνει είναι να ενημερώνετε αλλήλους (γονείς και καθηγητές), να συνασπιστείτε για τα δικαιώματα των παιδιών σας και των καθηγητών, και να τα διεκδικήσετε μέχρι τέλους παρά τις όποιες αρνήσεις συναντήσετε. Ουδείς μπορεί να επικαλεστεί μία υπουργική απόφαση για να αποσείσει τις ευθύνες του, όπως προκύπτουν από τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και το Σύνταγμα – άλλωστε η ΚΥΑ είναι το χαμηλότερο σε ιεραρχία δεσμευτικό νομικό κείμενο. Η νομιμότητα και η συνταγματικότητα απαιτούν τη δική μας εγρήγορση προκειμένου για την τήρησή τους.

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΝΟΜΟΥ ΤΑΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

ΑΘΗΝΑ, 11/04/2021

ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ

 

 

 

 

Πηγή:

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2021/04/blog-post_355.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)