TRANSLATOR

Σελίδες

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

«Είμαι μαγνητική, υπάρχει κάτι μέσα στο εμβόλιο»! ΒΙΝΤΕΟ

 

 

«Είμαι μαγνητική, 

υπάρχει κάτι μέσα στο εμβόλιο»! ΒΙΝΤΕΟ

 


...

Δείτε, για παράδειγμα, νεαρή γυναίκα βουλευτή, όπως η ίδια λέει, να μιλά με οργή σε συνέντευξή της μέσα από κλινική, κατηγορώντας τα εμβόλια και τους «ειδικούς» για την ζωή που κινδυνεύει να χάσει, ούσα μητέρα τριών παιδιών, καθώς οι γιατροί έχουν παραδεχτεί, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται, πως είναι «μαγνητική».  Μάλιστα, τοποθετεί αντικείμενα στο πρόσωπό της.

Όλοι εύχονται όλα αυτά να μην ισχύουν, ωστόσο θα ήταν δημοσιογραφικά αντιδεοντολικό να μην παρατεθούν τα λόγια της αλλά και η εικόνα με τα αντικείμενα!

Έκανε το εμβόλιο τον Μάιο κατάγεται από την Νότια Φλόριντα των ΗΠΑ!

Αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Είμαι μία υγιής γυναίκα, 35 ετών με τρία παιδιά, παντρεμένη με έναν βουλευτή έχω ένα σπίτι, έναν Γερμανικό ποιμενικό, έχω μία ζωή πίσω μου.

Νομίζεις θέλω να είμαι σε ένα νοσοκομείο, να αναρωτιέμαι, αν θα είμαι ανάπηρη για το υπόλοιπο της ζωής μου;;

Μπορώ να σου πω πως σήμερα δεν μπορούσα να σηκωθώ να πάω στο μπάνιο, γιατί η κατάσταση χειροτερεύει!

Ποιος άλλος 35 χρονών θα ήθελε να κινδυνεύει από ένα εμβόλιο;

Το κάνω αυτό για να προειδοποιήσω τον κόσμο και ο κόσμος που δεν συμφωνεί μπορεί να προχωρήσει παρακάτω.

Οι γιατροί έχουν αναγνωρίσει και παραδεχτεί πως είμαι μαγνητική!!

Οι απαντήσεις των γιατρών ήταν πως δεν ξέρουν τι συμβαίνει !!! Γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρουν τι συμβαίνει».

Η προσωπική μου γνώμη είναι πως υπάρχουν κρυφοί παράγοντες. Υπάρχει κάτι μέσα στο εμβόλιο που δεν θέλουν να γνωρίζουμε για αυτό. Οι άνθρωποι που με κοροϊδεύουν, που κάνουν πλάκα μαζί μου, και αυτοί που με συμπαθούν, κάποιοι από εμάς δεν θα είμαστε ζωντανοί σε μερικούς μήνες, μερικές μέρες ή εβδομάδες».

 

 

 

https://www.brighteon.com/54b1375d-829e-450b-980c-9f6cc40badd0

 

ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟ 15.14 ΛΕΠΤΟ:

https://rumble.com/vi01cv-stew-peters-releases-hidden-vaccine-study-kids-in-danger-fauci-emails-who-i.html

 

 

Πηγή:

https://www.el.gr/nea-taxh/mind-control/eimai-magnitiki-yparchei-kati-mesa-st/



Συναφῆ ἄρθρα:

Δεῖτε τήν ἀπόδειξη ὕπαρξης μεταλλικῶν νανοσωματιδίων μέσα στά γενετικά ἐμβόλια! Βίντεο 

 

ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΝΑΝΟΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΣΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID 19 (βίντεο)

 

Τα covid εμβόλια περιέχουν "Magneto" πρωτεΐνη ικανή να ελέγχει εξ αποστάσεως τη συμπεριφορά και τη δραστηριότητα του εγκεφάλου;Βίντεο

 

Ο Δημήτρης Ποντίκας, επιβεβαιώνει τις Υποψίες για Μαγνητισμό στα Άτομα που Έλαβαν Κάποιο από τα Εμβόλια. Τι είδους παρενέργειες είναι αυτές που μετατρέπεται ένας απλός άνθρωπος σε μαγνήτη;;; Φωτό

 

Ζωντανά στο "Not on the Beeb" : Γιατί κολλούν οι μαγνήτες; Με την καθηγήτρια Dolores Cahill Βίντεο

 

ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ – ΣΟΚ & ΦΡΙΚΗ: Προστέθηκε ΣΚΟΠΙΜΑ στο «eμβόλιο» μαγνητισμός για να αναγκάσει το mRNA να μπει σε ολόκληρο το σώμα ώστε να διασφαλιστεί η…ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥ!!! Βίντεο

 

Ο ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙ ON CAMERA ἀποδεικνύει κι αὐτός τόν μαγνητισμό! Καί ἡ ἄγνοια τῆς "εἰδικοῦ"... 2 Βίντεο 

 

Μήνυση στήν ἱστοσελίδα ELLINIKA HOAXES καί ἀπό τόν δημοσιογράφο κ. Καμπούρη! Βίντεο 

 

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ - Για ποιο λόγο πραγματικά μαγνητίζουν οι ενέσεις Φραγκεστάιν! Βίντεο

 

Μετάλλαξη μέσω Μαγνητικά Τροποποιημένης Λουσιφεράσης! Βίντεο 

 

ΕΛΛΗΝΕΣ που ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΝ τη μεγάλη ΒΛΑΚΕΙΑ – «Παναγιά μου! Τι μας βάζουν άραγε μέσα μας [με το εμβόλιο];;;» Βίντεο

 

Aurora21: Ανθρώπινο σώμα και κυβερνοχώρος θα συνδεθούν! Είστε έτοιμοι για τις "σκοτεινές" εξελίξεις; Βίντεο

 

Dr. Leonard Coldwell:Με το “εμβόλιο” θα μπορούν με ραδιοκύματα ή ακτινοβολία να σε σκοτώνουν!!! (Video)

 

Μόρια οξείδιου του σιδήρου περιέχουν τα νανοσωματίδια στα εμβόλια! Αποτέλεσμα στο μικροσκόπιο!!! Μας σκοτώνουν και κρύβουν τα επικίνδυνα συστατικά των σκευασμάτων!

 

Πραγματικές βόμβες στο σώμα μας - Νέα στοιχεία με αποδείξεις που σοκάρουν! Βίντεο

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)