Σελίδες

TRANSLATOR

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ; ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!

ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ; ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!



twitter sharing button
email sharing button
Σημαντικές εκκλησιαστικές προσωπικότητες την επισκέπτονται!

Μετά την κοίμηση της μακαριστής Μαρίας στην Αγία Παρασκευή με την Παναγία, η την Οικονόμισσα, και της μακαριστής Γερόντισσας της Κρήτης, η Γερόντισσα … με το προορατικό και διορατικό της χάρισμα, αποτελεί καταφυγή των ευσεβών κληρικών και λαϊκών στις δύσκολες μέρες μας.

Αδελφή μας που την γνωρίζει χρόνια, από τον στενό κύκλο της, μας εμπιστεύτηκε την ακόλουθη στιχομυθία που είχε την περασμένη Κυριακή με την Γερόντισσα, βλέποντας την να σκουπίζει τα δάκρυα της.

“Γιατί κλαις Γερόντισσα μου;”

” Πως να μην κλαίω κοπέλα μου ; Βλέπω την Παναγία μας , την Δέσποινα μας κλαίει γονατιστή στον Θρόνο του Υιού Της ! Σφραγίζουν τα παιδιά μου, Του λέει ….” και Τον ακούω, κόρη μου, να Της απαντά:

“Με την δική τους βούληση προσέρχονται….”

“Συγχώρεσε τα, δεν γνωρίζουν, δεν καταλαβαίνουν…. Σε παρακαλώ μην επιτρέψεις άλλο αυτό το κακό….”

“Θα το τελειώσω Μητέρα μου! Θα δεις κοντά στην Γιορτή Σου πως θα το τελειώσω”

Είναι ΑΨΕΥΔΕΣ το στόμα της Γερόντισσας!

Όσα με την Χάρη του Παναγίου Πνεύματος προείδει συμπίπτουν χρονικά με όσα συγκεκαλυμμένα αλλά ξεκάθαρα λέει στην τελευταία του δημόσια επιστολή ο Γέροντας Ευθύμιος, και όσα λέει και ο Γέροντας Γαβριήλ.

Με αφορμή τα εμβόλια και με διακύβευμα το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ, διχάζουν τους Χριστιανούς, διώκουν τους Ομολογητές- Αρνητές του εμβολίου, χωρίς να έχουν διδαχθεί από το παρελθόν, ότι στο διάβα της Ιστορίας μας αυτοί οι διχασμοί αποτέλεσαν και αποτελούν προάγγελο Εθνικής Καταστροφής!

Αδελφοί δεν αναμένουμε πλέον την πραγματοποίηση των Προφητειών του Αγίου Παϊσίου! ΤΙΣ ΖΟΥΜΕ!!!!

ΔΕΝ θα εγκαταλείψει ο Θεός μας και η Δέσποινα μας τον πιστό Λαό Του! Δοκιμαζόμαστε! Υπομένουμε! Αλλά ας έχουμε Πίστη ότι ΑΚΟΜΗ ο Κύριος μας ΔΕΝ μίλησε!

Θα μιλήσει με το νυστέρι που θα πονέσει, αλλά και θα σώσει!!!!

Θαρσείτε Λαός του Θεού!!!

Πηγή: Μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη σελίδα μας

 

 

Πηγή:

choratouaxoritou.gr

 

1 σχόλιο:

  1. Ξεκαθαρίζω ότι πάνω απ'όλα είναι η πίστη μας στον Χριστό! & ότι περνάμε τον τελευταίο καιρό, είναι απο την δική μας απομάκρυνση απο την Χάρη του. Όμως απ'ότι φαίνεται, απο τα λεγόμενά της, η ιεραρχία διασφαλίζει τα του οίκου της στο θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολίου, στους ιερείς της, και καλά πράττει.
    Ο ελληνικός λαός, το ποίμνιο Του Χριστού Μας εκβιάζεται να χάσει την εργασία του για μιά γρίπη, και η εκκλησία δεν το προστατεύει.
    Κρίμα..πολύ κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)