Σελίδες

TRANSLATOR

Σάββατο 21 Αυγούστου 2021

Ἄλλη ἡ κοσμική σοφία καί ἄλλη ἡ σοφία τοῦ Θεοῦ! Γέρων Ἐφραίμ τῆς Σκήτης τοῡ Ἁγίου Ἀνδρέα

 Ἄλλη ἡ κοσμική σοφία

καί ἄλλη ἡ σοφία τοῦ Θεοῦ!
Γέρων Ἐφραίμ 

τῆς Σκήτης τοῡ Ἁγίου Ἀνδρέα 

 

Ο άθεος και η γριούλα

 

Κάποια αγράμματη αλλά ευσεβής γιαγιά, πήγε μια μέρα στην Εκκλησία και άκουσε τον παπά να λέει 
Αυτός που δεν διαβάζει την Αγία Γραφή, δεν θα σωθεί !
Η γιαγιά μόλις άκουσε το λόγο αυτό χλώμιασε, 
απογοητεύτηκε και γυρίζοντας σπίτι, λέει στην κόρη της : 
--- Παιδί μου θα κολαστώ, διότι δεν διαβάζω την Αγία Γραφή! 
Η κόρη της προσπάθησε να την καθησυχάσει, αλλά ματαίως...

  Μια μέρα, αποφάσισε η γιαγιά να πάει σε έναν πολύ φωτισμένο γέροντα, για να την βοηθήσει . 
-Πάτερ μου, δεν θα σωθώ, διότι δεν διαβάζω την Αγία Γραφή, επειδή είμαι αγράμματη ! 
Τότε ο γέροντας την καθησύχασε και της είπε : 
-Πώς σώθηκαν τόσοι αγράμματοι άνθρωποι γιαγιά ; 
Μάλιστα έχουμε και Αγίους, που ήταν τελείως αγράμματοι! 
Αυτοί πως σώθηκαν; 
Τα γράμματα δεν σώζουν, ούτε η αμορφωσιά κολάζει . 
Λοιπόν γιαγιά, θα κάνεις το εξής: 
Θα παίρνεις το Ευαγγέλιο, θα το ανοίγεις στην πρώτη σελίδα, θα βάζεις την παλάμη σου πάνω στο Ευαγγέλιο και μετά θα πηγαίνεις στο εικονοστάσι και θα λες προσευχή :
''Χριστέ μου, αυτά που γράφεις στο Ευαγγέλιο, βάλτα μέσα στην καρδιά μου!' ".Με πίστη!
Την άλλη μέρα θα βάζεις την παλάμη σου στην δεύτερη σελίδα κ.λ.π. 

  Η γιαγιά εφάρμοσε κατά γράμμα τα λόγια του γέροντα για αρκετούς μήνες. 
Και μια μέρα μετά από καιρό εκεί που παίζανε τα εγγονιάκια της άρχισαν να μιλάνε και να κατακρίνουν. 
Τότε η γιαγιά τους είπε:
-Παιδάκια μου, μην κρίνετε για να μην κριθείτε ! 
Η κόρη της έμεινε με ανοιχτό το στόμα ! 
-Μάνα μου αυτό που είπες, από που το άκουσες; 
Αυτό το λέει το Ευαγγέλιο, και εσύ δεν ξέρεις γράμματα, ποιός σου το είπε ; 
-Παιδί μου, δεν το άκουσα από κάπου, αλλά βγήκε μέσα από την καρδιά μου !
 
Από την στιγμή εκείνη, άρχισε να λέει λόγια Του Ευαγγελίου, χωρίς να το καταλαβαίνει ! 
Η γιαγιά έκανε πολύ υπακοή στον γέροντα με πίστη και απλότητα, και ο ίδιος ο Χριστός άρχισε να εμφυτεύει τα λόγια του Ευαγγελίου στην καρδιά της!
Αυτό που θα μας σώσει είναι η πίστη μας Στον Χριστό και όχι η μόρφωσή μας. 

 Ας μην ξεχνάμε ότι και ο Χριστός, επέλεξε και αγράμματους ανθρώπους για Μαθητές Του, ώστε να μας δείξει, ότι μπορεί να μας κάνει πάνσοφους, ακόμα και αν κάποιος δεν ξέρει να διαβάζει, αρκεί να έχει κανείς πίστη και ταπείνωση....


  🍃🌼🍃🌼🍃



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)