Σελίδες

TRANSLATOR

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

"Με κάλεσει ο Χριστός να μιλήσω για την Εκκλησία" Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας † (1916 - 1982)

 "Με κάλεσει ο Χριστός 

να μιλήσω για την Εκκλησία"

Δημήτριος Παναγόπουλος 

ο Ιεροκήρυκας † (1916 - 1982)

 

 https://vintart.gr/wp-content/uploads/2021/03/B_G_20180623_0048.jpg

 
 
Κάποτε με κάλεσε ο Πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών στο γραφείο του και με είπε:

- Με ποιό δικαίωμα ομιλείς και κάνεις κηρύγματα; Ποιός σου έδωσε το δικαίωμα αυτό; Με είπε και άλλα. 

Εγώ σιωπούσα και όταν τελείωσε, του έβαλα μετάνοια και σηκώθηκα να φύγω. 

Εκείνος τότε έκπληκτος με ρωτά:

- Καλά, δεν θα απολογηθείς; 

- Όχι, του απάντησα, δεν χρειάζεται.
Εσείς έχετε πάρει κάποια απόφαση και δεν έχετε σκοπό να την αλλάξετε.
Εσείς είστε εκπρόσωποι της Εκκλησίας και εγώ πρέπει να κάνω τυφλή υπακοή στην Εκκλησία. 

Δεν είναι συμφέρον της ψυχής μου να αντιδράσω.
Άλλωστε, εμείς ξεκινάμε από δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. 

Εσάς σας κάλεσε η Εκκλησία να μιλήσετε για τον Χριστό, εμένα όμως με κάλεσε ο Χριστός να μιλήσω για την Εκκλησία...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)