Σελίδες

TRANSLATOR

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2022

Μήν αλλάζετε την ελευθερία σας με την δουλεία! Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης

Μήν αλλάζετε την ελευθερία σας 

με την δουλεία!

Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης


 

Μήν αλλάζετε την ελευθερία σας με την δουλεία, και την άνεση των Εντολών του Θεού με την σκλαβιά της αμαρτίας.... Χωρίς τον Χριστό, κάθε μόρφωση είναι ματαιότης....!

Δόξα Σοι Κύριε και Θεέ μου, Ευεργέτη μου στους αιώνες των αιώνων!

Είθε να σε γνωρίσουν με την πίστη όλοι οι Λαοί και οι Φυλές της γης, ώστε όλοι να σε δοξάζουν με μία καρδιά και ένα στόμα, από την Ανατολή έως την Δύση.

Γένοιτο! Γένοιτο!

...Στην Θεία Λειτουργία βρίσκεται η δύναμή μας εναντίον των πλέον ισχυρών εχθρών μας.

Βρίσκεται η νίκη κατά των παθών, τα οποία συχνά μας προσβάλλουν.

Βρίσκεται το φως των ψυχών μας, η ελπίδα και η καταφυγή μας...

Δύο ζωές δόθηκαν στον άνθρωπο από τον Θεό:

μιά πρόσκαιρη επίγεια, και μιά άλλη Αιώνια Επουράνια!

Αυτή η επίγεια ζωή μας δόθηκε χωρίς τη θέλησή μας, ενώ την Μέλλουσα, την Αιώνια Ζωή ο άνθρωπος εάν δεν θελήσει, εάν δεν έχει πίστη και καλά έργα, δεν μπορεί να αποκτήσει.

Πρέπει να υπάρχει ακράδαντη πίστη στην Μέλλουσα Ανάσταση των νεκρών και την Μέλλουσα Αιώνια Ζωή, πρέπει να προετοιμάσουμε τον εαυτό μας γι' αυτήν, να εφοδιαστούμε με το έλαιο των καλών έργων ή την ελεημοσύνη, διότι ''Μακάριοι οἱ ἐλεήμονες, ὅτι αὐτοί ἐλεηθήσονται''.... (Ματθ. Ε', 7)

....Κύριε!

Δώσε μου, όταν είμαι κρεμασμένος στο σταυρό της θλίψης, του πόνου ή της αρρώστιας, να Σου λέω σαν τον ληστή:

''Μνήσθητί μου, Κύριε, ὅταν ἔλθῃς ἐν τῇ βασιλείᾳ σου'' (Λουκ. 23,42).

Τότε και Εσύ πες στην ψυχή μου αυτό που έχεις πει και σ' εκείνον:

''Σήμερον μετ᾿ ἐμοῦ ἔσῃ ἐν τῷ παραδείσῳ!'' (Λουκ. 23,43)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)