Οι ηλεκτρονικές ταυτότητες
και η οδυνηρή
σημερινή πραγματικότητα.
Πρωτοπρεσβυτέρου
Δημητρίου Αθανασίου
(χημικού)
Ιστορικά στοιχεία για τις ταυτότητες
και η σημερινή πραγματικότητα
– Η ανάγκη για ταυτότητες παρουσιάστηκε έντονα με την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και των μεταφορών. Τα πρώτα διαβατήρια εμφανίστηκαν στην Αγγλία τον 15ο αιώνα, επί Ερρίκου Ε. Ακολούθησαν οι φυσικές ταυτότητες. Όταν η τεχνολογία το επέτρεψε, αυτές οι ταυτότητες συμπεριέλαβαν βιομετρικά χαρακτηριστικά, συνήθως φωτογραφία προσώπου και υπογραφή. Ταυτόχρονα δημιουργήθηκαν «ταυτότητες» για ειδικότερες εφαρμογές, όπως άδεια οδήγησης, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ. Έτσι κύλησαν τα πράγματα των ανθρώπινων μετακινήσεων και δοσοληψιών μάλλον ομαλά για περίπου πέντε αιώνες, μέχρι πρόσφατα. Βέβαια, τέτοιες ταυτότητες μπορούσαν να κλαπούν, να παραποιηθούν ή να είναι πέρα για πέρα πλαστές.
Η κατάσταση άλλαξε δραστικά όταν οι άνθρωποι χρειάστηκε να αποδείξουν ταυτοπροσωπία μέσω μηχανών ή σε μηχανές. Σε περιβάλλοντα Διαδικτύου δεν υπάρχει άνθρωπος-ελεγκτής της ταυτοπροσωπίας. Πρέπει κάποιος να ταυτοποιηθεί από μηχανή όταν θέλει να κάνει ηλεκτρονική συναλλαγή με τον τραπεζικό λογαριασμό του ή να αποκτήσει πρόσβαση σε διαδικτυακή υπηρεσία. Γι’ αυτόν τον σκοπό επινοήθηκαν οι «ψηφιακές ταυτότητες». Μία από τις θυσίες στη γρήγορη και άναρχη ανάπτυξη του Διαδικτύου και στο μεγάλο κέρδος ήταν η υιοθέτηση πλημμελών πολιτικών απόδειξης ταυτοπροσωπίας. Η λύση που προκρίθηκε ήταν η πιο απλή: η ύπαρξη πολλών ψηφιακών ταυτοτήτων, με διάφορα επίπεδα ασφάλειας. Τα ονόματα χρηστών (και οι κωδικοί πρόσβασης) στα κινητά, στους υπολογιστές ή σε διαδικτυακές πλατφόρμες, και οι πιστωτικές κάρτες είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα. Πλανάται πλάνην οικτράν όποιος πιστεύει ότι δεν έχει ψηφιακή ταυτότητα. Εχει ήδη, και μάλιστα πολλές.
Οι ηλεκτρονικές αστυνομικές ταυτότητες και τα βιομετρικά διαβατήρια δεν είναι τίποτε άλλο από μία –ακόμη– ψηφιακή ταυτότητα, που είναι ταυτόχρονα και φυσική, με την έννοια ότι η αυθεντικότητα της ταυτότητας και τα βιομετρικά χαρακτηριστικά της μπορούν να ελεγχθούν από ένα πρόσωπο αλλά και από μια μηχανή. Τα βιομετρικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποθηκευθούν σε τσιπ της ηλεκτρονικής ταυτότητας, αν φυσικά το διαθέτει. Από την άλ-λη είναι σαφώς πιο δύσκολο (αλλά όχι αδύνατο) να παραχαραχθούν ή να κλαπούν προσωπικά/βιομετρικά στοιχεία που περιέχονται σε τέτοιες ταυτότητες.
------------------------------
Μια σύγχρονη οδυνηρή πραγματικότητα
που προκλητικά αγνοούμε.
Από τις 27 Ιουλίου 2022 τέθηκε σε λειτουργία η ηλεκτρονική εφαρμογή, που δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να έχουν στο κινητό τους τηλέφωνο την υπάρχουσα ταυτότητα και το δίπλωμα οδηγήσεως.
Με την νέα αυτή νομοθετική ρύθμιση δίδεται η «δυνατότητα αποθήκευσης ψηφιακών αντιγράφων της αστυνομικής ταυτότητας και του διπλώματος οδήγησης σε εφαρμογή Wallet. Η εφαρμογή ονομάζεται Gov.grWallet, υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταυτοποίηση του προσώπου σε κάθε διαδικασία εντός της επικρατείας που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε την έγχαρτη ταυτότητα ή δίπλωμα, τα οποία εξακολουθούν να ισχύουν κανονικά. Τα ψηφιακά πιστοποιητικά θα φέρουν όλα τα στοιχεία που αναγράφονται στα αντίστοιχα έγχαρτα πιστοποιητικά και θα συνοδεύονται από κωδικό QR ώστε να επαληθεύεται γρήγορα και με ασφάλεια η γνησιότητά τους».
Η νέα αυτή δυνατότητα είναι ένα μόνο βήμα του λεγόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους και της μεταβάσεώς μας στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, που θα προκύψει από την αλληλεπίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας με την φυσική και την βιολογία.
Οι τεχνολογικές επιλογές έχουν και την κοινωνική και πολιτική τους συνάφεια.. Συνεπάγεται την αποδοχή των κοινωνικών επιλογών της Νέας Εποχής και της αντίχριστης ιδεολογίας της· αποδοχή της ανελευθερίας που εδραιώνεται από το αντίχριστο παγκόσμιο συγκεντρωτικό σύστημα της εποχής μας· αποδοχή της Μεγάλης Επανεκκίνησης και των νέων αξιών και νέων ηθών που επιφέρει· αποδοχή της θεοποίησης της επιστήμης και της τεχνολογίας· αποδοχή της αυτοθεοποίησης του ανθρώπου, του μετανθρώπου ή ανθρωποθέου (homo deus, κατά τον Χαράρι).
Αρκεί να ανατρέξει κανείς, στις «προφητείες» του Γιουβάλ Νώε Χαράρι για να αντιληφθεί όλα όσα σχεδιάζονται.
Σταχυολογούμε κάποιες από αυτές:
«Η τεχνητή νοημοσύνη ξεπερνάει με ταχύτατο ρυθμό τις δικές μας νοητικές ικανότητες και σύντομα θα δούμε τη δημιουργία του Μετα-Ανθρώπου, ενός υβρίδιου ανθρώπου – μηχανής».
«Όλη αυτή η ιστορία ότι ο Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς και ότι είναι ο Υιός του Θεού, αυτά είναι ψεύτικες ειδήσεις (fake news)».
«Τα νέα θρησκευτικά κινήματα είναι βέβαιο ότι θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και θα επιτύχουν την κατασκευή ενός νέου θρησκευτικού είδους, μίας νέας “θρησκείας των δεδομένων”».
«Θεωρώ ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εξεύρεση τρόπου για τη δημιουργία μιάς παγκόσμιας διακυβέρνησης, η οποία αποτελεί και το κλειδί για την επίλυση όλου του φάσματος των προκλήσεων με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι ως κοινωνίες».
Αυτός είναι ο νέος ψηφιακός κόσμος που σχεδιάζεται να μας επιβληθεί. Κύρια εργαλεία του οι ψηφιακές-ηλεκτρονικές ταυτότητες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Γιουβάλ Νώαχ Χαράρι είναι Ισραηλινός ιστορικός και καθηγητής του τμήματος ιστορίας στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ. Είναι ο συγγραφέας των βιβλίων Sapiens: Μια σύντομη ιστορία του ανθρώπου και Homo Deus: Μια σύντομη ιστορία του μέλλοντος, τα οποία σημείωσαν διεθνή εκδοτική επιτυχία σε πολλές γλώσσες.
Το κοινωνικό κίνημα αντιρρησιών
της ηλεκτρονικής ταυτότητας
Γράφτηκε ότι δημιουργείται ένα άτυπο κοινωνικό κίνημα πολιτών με αφορμή τις νέες ταυτότητες και καταγράφεται ως «κίνημα με αντιρρησίες της ψηφιακής ταυτότητας».
Οι κοινωνιολόγοι ορίζουν ως κοινωνικό κίνημα την δυναμική και οργανωμένη προσπάθεια ενός μεγάλου αριθμού ανθρώπων να επιφέρουν ή να αποτρέψουν κάποια κοινωνική αλλαγή. Με βάση τον ορισμό αυτό θα εξετάσουμε αν υπάρχει «δυναμική και οργανωμένη προσπάθεια " στους αντιρρησίες της ψηφιακής ταυτότητας.
Κάνοντας μια μικρή έρευνα στους αντιρρησίες-πολίτες διαπιστώνουμε τα εξής.
Α. Ανήκουν σε διαφορετικές πολιτικές παρατάξεις.
Β. Ένας μεγάλος αριθμός ανήκει στο 41% των ψηφοφόρων.
Γ. Μερικοί από αυτούς έχουν εμβ@λιασθεί.
Δ. Παρουσιάζουν ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ σύγχυση για τις νέες ταυτότητες.(προχάραγμα, σφράγισμα κ.λ.π).
Ε. Χρησιμοποιούν τερτίπια του νόμου για να διατηρήσουν τις παλιές ταυτότητες.(συστημικοί επομένως).
ΣΤ. Ως πηγή ενημέρωσης έχουν συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή πηγές από ζηλωτικούς κύκλους..
Ζ. Έχουν άγνοια ή συγκεχυμένες ιδέες για τους νόμους που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα (π.χ.Συνθήκη Σενγκεν κ.λ.π).
Η.Η «αντίσταση» στις νέες ταυτότητες οργανώνεται κυρίως μέσω κοινωνικών δικτύων, όπου σε πολλές ιστοσελίδες κυκλοφορούν οδηγίες ώστε να αποφύγει κάποιος την έκδοση νέας ταυτότητα.
Η ιδεολογική σύγχυση επομένως για το θέμα δεν δημιουργεί οργανωμένη προσπάθεια γιατί λείπουν βασικές ιδεολογικές θέσεις που αφορούν την ανθρώπινη ελευθερία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις πρακτικές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που μέχρι τώρα όλοι οι παραπάνω έχουν αποδεχθεί (ΑΜΚΑ-ΑΦΜ-(διαβατήρια-κάρτες τραπεζικών λογαριασμών κ.α)
«Οι καλοί Χριστιανοί που στήνονται σε ουρές έξω από τα αστυνομικά τμήματα για να παραλάβουν μη ηλεκτρονικές Ταυτότητες, περιμένουν να παραλάβουν τις Ταυτότητες αυτές για τις οποίες αγωνίστηκαν να μην παραλάβουν οι Χριστιανοί, πριν 23 χρόνια, η Εκκλησία και ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Οι Ταυτότητες που ισχύουν σήμερα έχουν υποχρεωτική ΜΗ αναγραφή του θρησκεύματος και ΜΗ αναγραφή της οικογενειακής καταστάσεως !!! Δηλαδή η πολιτεία σε μία προσπάθεια θρησκευτικού αποχρωματισμού εκδίδει εδώ και χρόνια Ταυτότητες χωρίς θρήσκευμα και χωρίς να αναφέρεται αν ο κάτοχος είναι έγγαμος ή όχι. Προάγεται έτσι εκτός του θρησκευτικού αποχρωματισμού και η ανηθικότητα. Πριν 23 χρόνια τρέχαμε σε Λαοσυνάξεις και Δημοψηφίσματα για να μην επικρατήσουν οι Ταυτότητες που τώρα λαχταρούν οι καλοί Χριστιανοί να παραλάβουν κάνοντας ουρές έξω από τα αστυνομικά τμήματα !!! Τόσο κοντή μνήμη έχουν οι αγαπητοί αδελφοί» ;
.Επίσης η δυναμική του κινήματος θα αξιολογηθεί από την πρακτική της μη παραλαβής της ψηφιακής ταυτότητας όταν θα κληθεί ο κάθε ένας αντιρρησίας συνείδησης. Επομένως δεν μπορούμε να μιλάμε για άτυπο κίνημα εναντίον των ταυτοτήτων γιατί τελικά η απόφαση θα είναι προσωπική και ατομική.
Η Θεση της διοικούσας Εκκλησίας
για τις ψηφιακές ταυτότητες.
«Να περιμένουμε τις θέσεις της Συνόδου και για τέτοια θέματα, με τέτοιον αντίκτυπο σε μία τέτοια εποχή. Καλούμαστε να έχουμε εμπιστοσύνη στην Εκκλησία, η οποία με σοβαρότητα, σκέψη και σοφία παίρνει τις αποφάσεις» δήλωσε ανώτατος Εκκλησιαστικός παράγοντας της διοικούσας Εκκλησίας.
Δυστυχώς οι επίσημες θέσεις που παίρνει η Εκκλησία της Ελλάδος σε θέματα που αφορούν το ποίμνιο από την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου κι έπειτα κάθε άλλο παρά Ορθόδοξες είναι..
Με μια σύντομη αναδρομή αναφέρουμε επιγραμματικά σε τίτλους ορισμένα από τα γεγονότα:
• Αναγνώριση αποφάσεων της Ψευδοσυνοδου στο Κολυμπάρι
• Αναγνώριση της Σχισματικής Εκκλησίας της Ουκρανίας
• Τυφλή υποταγή στις διατάξεις της κυβέρνησης κατά την περίοδο του κορωνοϊού
• Συμφωνία με τις αντικανονικές παρεμβάσεις του Πατριάρχη στην Ψευδομακεδονική Εκκλησία των Σκοπίων.
Η Πολιτεία υποτάσσεται τυφλά στους Νόμους και τις Διατάξεις των σκοτεινών Δυνάμεων της Παγκοσμιοποιήσεως, οι οποίες απεργάζονται την κυριαρχία του Διαβόλου πάνω στον Πλανήτη μας!
Είναι βεβαιωμένο πλέον, ότι η Εκκλησιαστική Διοίκηση ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΛΘΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ! Γι’αυτό και ακολουθεί με πιστότητα τις ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ!
Η κρατική Εκκλησία, δυστυχώς, τηρεί σιγήν ιχθύος στα πολύ καυτά ζητήματα της καθημερινής μας ζωής! Και μάλιστα η Εκκλησία μερικές φορές, δυστυχώς, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ, όπως π.χ. στο ζήτημα του Κορωνοϊού, όπου ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΕΞΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.
Το ζήτημα όμως των ψηφιακών ταυτοτήτων, της ψηφιακής διακυβερνήσεως και του πολυδιαφημιζόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού της κοινωνίας, δεν θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε αποκομμένο από τη συνολική κοινωνική, πολιτική, οικονομική και ιδεολογική συνάφεια της εποχής μας και όλα όσα διαδραματίζονται τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
H αποσπασματική αντιμετώπιση του προβλήματος των ταυτοτήτων από μέρους της κρατικής Εκκλησίας σύμφωνα με τα παραπάνω, σύγχυση περισσότερο θα φέρει παρά λύση στο πρόβλημα.
Η σύγχυση είναι αποτέλεσμα της επικράτησης της παναίρεσης του Οικουμενισμού, της ισοπέδωσης και κατάργησης των δογμάτων και της Παραδόσεως, και της παραγκώνισης και αποσιώπησης της διδασκαλίας των Αγίων. Έλεγε ο μακαριστός π.Ιωάννης Ρωμανίδης.
«Δεν θα παύσω να λέω ότι ο διάβολος σήμερα πήγε διακοπές γιατί το έργο του το συνεχίζουν οι επίσκοποι».
Τό τσιπάκι τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου! (2 σημαντικά βίντεο)
Γέρων Ιουστίνος Πίρβου: «Θα έρθει η ώρα που οι ποιμένες σας θα σας πουλήσουν» Bίντεο καί μετάφραση
Ἔχουν ἕτοιμα τά μηχανήματα-αἰσθητῆρες γιά τό σκανάρισμα σέ μέτωπο καί χέρι! Βίντεο
Γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες πατήρ Ἐλπίδιος Βίντεο
Γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες Ἐπίσκοπος Μόρφου Νεόφυτος Βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου