
Ὑποχρεωτικά σκανάρισμα καί ψηφιακή ταυτότητα στά παιδιά στό σχολεῖο προκειμένου νά μαθητεύουν καί νά σιτίζονται! Βίντεο
Ἐπίσης:
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (THE FUTURE WITH THE CBDCs)! Βίντεο
καί:
Ἕνα μικρό δεῖγμα ἀπό τό τί σέ περιμένει μέ τήν ψηφιακή ταυτότητα! Βίντεο
Γράφει RTHESS NEWSROOM
Το νέο νομοσχέδιο για την οδική ασφάλεια φέρνει 2.000 κάμερες με τεχνητή νοημοσύνη που θα εντοπίζουν παραβάσεις χωρίς την παρουσία τροχονόμου.
Στη Βουλή κατατίθεται το νομοσχέδιο για την «Ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας», που αλλάζει ριζικά τον τρόπο ελέγχου των τροχαίων παραβάσεων. Το νέο σύστημα προβλέπει τη λειτουργία ενιαίου δικτύου καμερών με τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), οι οποίες θα καταγράφουν αυτόματα παραβάσεις και θα εκδίδουν ψηφιακές κλήσεις χωρίς την παρουσία τροχονόμου.
Διαβάστε – Ξεκίνησαν να «γράφουν» παραβάσεις οι «έξυπνες» κάμερες (VIDEO)
2.000 κάμερες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσίευσε πρώτο το Πρώτο Θέμα, το δίκτυο θα περιλαμβάνει 2.000 νέες κάμερες σε κομβικά σημεία των δύο μεγάλων μητροπολιτικών κέντρων. Το σύστημα θα διασυνδέεται και με επιπλέον κάμερες που θα τοποθετηθούν από την Περιφέρεια Αττικής και τον ΟΑΣΑ.
Οι παραβάσεις που θα εντοπίζουν οι «έξυπνες» κάμερες
Οι κάμερες ΑΙ θα καταγράφουν αυτόματα:
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
Υπέρβαση ορίου ταχύτητας
Παράνομη στάση ή κίνηση σε λεωφορειολωρίδα
Χρήση κινητού τηλεφώνου
Μη χρήση ζώνης ή κράνους
Παραβίαση ΛΕΑ ή διάβασης πεζών
Έλλειψη ΚΤΕΟ
Ψηφιακή κλήση μέσω gov.gr και SMS
Με την καταγραφή της παράβασης, ο οδηγός θα λαμβάνει ψηφιακή ειδοποίηση μέσω gov.gr και SMS με το μήνυμα «Ελέγχεστε για παράβαση του ΚΟΚ».
Σε σοβαρές παραβάσεις, όπως η χρήση κινητού, θα ενεργοποιείται ηλεκτρονική αφαίρεση διπλώματος, χωρίς φυσική παρουσία της Τροχαίας.
Αυστηρότερες ποινές για υπότροπους οδηγούς
Το νέο ΚΟΚ προβλέπει διπλασιασμό προστίμων και ποινών σε περίπτωση δεύτερης παράβασης μέσα σε έξι μήνες, καθιερώνοντας ένα αυστηρότερο πλαίσιο για τους υπότροπους οδηγούς.
Τα πρώτα 10 σημεία εγκατάστασης
Το υπουργείο Μεταφορών οριστικοποιεί τα δέκα πρώτα σημεία εγκατάστασης σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με βάση τα στατιστικά ατυχημάτων και τον όγκο κυκλοφορίας. Οι κάμερες θα τοποθετηθούν σε κεντρικούς οδικούς άξονες, κόμβους υψηλής παραβατικότητας και λεωφορειολωρίδες.
📍 Σημεία τοποθέτησης καμερών ΑΙ
ΑΘΗΝΑ
Πανεπιστημίου και λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας
Λεωφόρος Μεσογείων και λεωφόρος Χαλανδρίου
Λεωφόρος Μαραθώνος και Φλέμινγκ
Λεωφόρος Συγγρού και Μ. Αλεξάνδρου
Λεωφόρος Συγγρού και Εφέσσου
Λεωφόρος Συγγρού και Αγίας Φωτεινής
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μ. Αλεξάνδρου (μεταξύ οδών Φιλίππου Νίκογλου και Κοσμά Αιτωλού)
Μ. Αλεξάνδρου (στο ύψος του Κήπου της Μνήμης)
*Έως το α’ τρίμηνο του 2026 προβλέπεται η τοποθέτηση 2.000 καμερών ΑΙ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
(Κάμερες για λεωφορειολωρίδες και παράνομη στάση/στάθμευση)
10 ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΣΥ φέρουν δοκιμαστικές κάμερες καταγραφής παραβάσεων.
*Μέχρι το 2026 προβλέπεται η τοποθέτηση 500 τέτοιων καμερών.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
(Κάμερες για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη)
Λεωφόρος Ποσειδώνος, ύψος λεωφόρου Αλίμου
Λεωφόρος Ποσειδώνος, Άλιμος
*Έως το 2026 προβλέπεται η τοποθέτηση 388 καμερών για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.
Πιλοτική λειτουργία το 2025 – πλήρης εφαρμογή το 2026
Το σύστημα αναμένεται να τεθεί σε πιλοτική λειτουργία εντός του 2025 και να γίνει πλήρως επιχειρησιακό το 2026, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή όπου οι κλήσεις θα βεβαιώνονται από αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης.
Η «ψηφιακή τροχαία» φιλοδοξεί να περιορίσει τις παραβάσεις και να ενισχύσει την οδική ασφάλεια, αλλάζοντας οριστικά τον τρόπο επιτήρησης στους ελληνικούς δρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου