
Ἡ Βίβλος πέρα ἀπό τόν Λόγο τοῦ Θεοῦ,
τό Νόμο Του, τίς ἐντολές Του
καί τήν προετοιμασία τῶν ἀνθρώπων
γιά τό τέλος τοῦ κόσμου καί τήν Μέλλουσα Κρίση,
ἀλλά καί τήν χαρά τῆς αἰώνιας ζωῆς,
περιγράφει τήν πραγματική ζωή
καί τά πάθη τῶν ἀνθρώπων. Δέν εἶναι παραμύθι.
Γι' αὐτό καί ἔπρεπε νά γραφθεῖ,
ὥστε νά δείξει τήν θεραπεία στά πάθη αὐτά
καί τή νίκη κατά τοῦ διαβόλου
πού τά εἰσηγεῖται στούς ἀνθρώπους
καί μέ στόχο τήν αἰώνια σωτηρία τους.
Οἱ φοιτητές καί ὅσοι ἀντιδροῦν μέ πρόφαση
Οἱ φοιτητές καί ὅσοι ἀντιδροῦν μέ πρόφαση
τήν βία, τίς ὑποτιθέμενες σεξουαλικές σκηνές
καί γενικῶς τήν κακία,
δέν εἴδαμε γιά παράδειγμα νά ἀντιδροῦνε
γιά τήν τηλεόραση, τό διαδίκτυο, τό σινεμά,
τό κινητό καί τά βιντεοπαιχνίδια
πού εἶναι γεμάτα ἀπό αὐτά πού τούς πείραξαν
στήν Βίβλο
καί πού τά παρουσιάζουν
παραμορφωμένα καί παραφουσκωμένα!
Διότι τά προαναφερόμενα βομβαρδίζουν
μέ εἰκόνες, λόγο καί μηνύματα
κάθε μέρα τούς ἀνθρώπους καί τά ἀνήλικα παιδιά.
Ἐνῶ τήν Βίβλο τήν ἀνοίγει
καί τήν διαβάζει ὅποιος θέλει!
Ἡ Φαρισαϊκή ὑποκρισία κάποιων ἀνθρώπων
Ἡ Φαρισαϊκή ὑποκρισία κάποιων ἀνθρώπων
παρέα μέ τόν διάβολο
καί τά θεομάχα καί ἀνθρωποκτόνα σχέδιά του,
εἶναι σαφές (γιά αὐτούς πού βλέπουν ἀκόμη)
πώς στοχεύουν στήν κατάργηση τῆς Βίβλου
ὡς "λογοκριμένη"!
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
Οι φοιτητές της αγγλικής λογοτεχνίας ενημερώθηκαν ότι τα τέσσερα Ευαγγέλια περιλαμβάνουν σκηνές σωματικών τραυματισμών και βίας - «Δεν υπάρχει λόγος για προειδοποιήσεις όταν πρόκειται για τη διδασκαλία της ηθικής» λέει ιστορικός
Σε άλλο επίπεδο έχει περάσει το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ, που είναι μάλλον πολύ κοντά στο να κάνει «cancel» τη Βίβλο καθώς περιλαμβάνουν σκηνές βίας, δολοφονίας, σεξουαλικής κακοποίησης, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ήδη πολλές αντιδράσεις.
Όπως αναφέρει η Mail on Sunday, οι φοιτητές λογοτεχνίας ενημερώνονται από το πανεπιστήμιο ότι τα τέσσερα Ευαγγέλια περιλαμβάνουν «σκηνές σωματικών τραυματισμών και σεξουαλικής βίας», καθώς αφηγούνται τα γεγονότα που οδήγησαν στον θάνατο του Ιησού. Η οδηγία απευθύνεται σε φοιτητές που μελετούν βιβλικά και κλασικά κείμενα.
Ήδη, Χριστιανοί και ιστορικοί έχουν αντιδράσει, μιλώντας για προειδοποιήσεις «παραπλανητικές», «παράλογες» και «ασύμβατες με τη διδασκαλία της ηθικής».
Μία σκηνή, δολοφονίας εν προκειμένω, εντοπίζει κανείς στο βιβλίο της Γένεσης, που μιλά για την ιστορία του Κάιν και του Άβελ, γιων του Αδάμ και της Εύας. Ο Κάιν, που είναι και ο πρώτος άνθρωπος που γεννήθηκε, σκοτώνει τον αδερφό του Άβελ, τον πρώτο άνθρωπο που πεθαίνει. Πάντως, οι επικριτές του πανεπιστημίου σημειώνουν ότι δεν υπάρχει περιγραφή στη Βίβλο για το πώς έγινε ο φόνος και ως εκ τούτου, αδυνατούν να κατανοήσουν γιατί γίνεται λόγος για «σεξουαλική βία» στις προειδοποιήσεις.
Η Αντρέα Γουίλιαμς, διευθύνουσα σύμβουλος του Christian Legal Centre, δήλωσε τέτοιου είδους προειδοποιήσεις σε αφηγήσεις που διαμόρφωσαν τον πολιτισμό μας «δεν είναι μόνο παραπλανητικό, αλλά και γελοίο». Η ίδια σημειώνει ότι το υπονοούμενο ότι «η ιστορία της Σταύρωσης περιλαμβάνει “σεξουαλική βία” δεν είναι απλώς ανακριβές - είναι μια βαθιά παρερμηνεία του κειμένου. Η διήγηση του θανάτου του Ιησού δεν είναι ιστορία τραύματος, αλλά η ύψιστη έκφραση αγάπης, θυσίας και λύτρωσης, που βρίσκεται στο επίκεντρο της χριστιανικής πίστης».
Από την πλευρά του, ο πρώην Αγγλικανός επίσκοπος του Ρότσεστερ που ασπάστηκε τον Καθολικισμό Μοσινιόρ Μάικλ Ναζίρ-Άλι, σχολίασε ότι «η γνώση της Βίβλου είναι απαραίτητη για όποιον μελετά την αγγλική λογοτεχνία. Οι φοιτητές πρέπει να εκτίθενται σε ό,τι είναι δυσάρεστο ή τρομακτικό, ώστε να μάθουν να το αντιμετωπίζουν. Η Βίβλος είναι εξαιρετικά συγκρατημένη στις περιγραφές τόσο της δολοφονίας του Άβελ από τον Κάιν όσο και της Σταύρωσης, ειδικά αν συγκριθεί με κινηματογραφικές αποδόσεις όπως το “Πάθη του Χριστού” του Μελ Γκίμπσον».
Ο ιστορικός Τζέρεμι Μπλακ, συγγραφέας του A Brief History of History, ανέφερε: «Οι βιβλικές και κλασικές αφηγήσεις πραγματεύονται τη σύγκρουση του καλού και του κακού στο σύμπαν, στην κοινωνία και μέσα στο ίδιο το άτομο. Αυτοί οι αγώνες είναι θεμελιώδεις και οι φοιτητές πρέπει να εκτεθούν στη δύναμη των κειμένων, στον αμείλικτο χαρακτήρα τους και στη βία της πορείας προς τη λύτρωση. Δεν υπάρχει λόγος για προειδοποιήσεις όταν πρόκειται για τη διδασκαλία της ηθικής».
Πάντως, το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ υπεραμύνεται της απόφασής του να απευθύνει προειδοποιήσεις στους φοιτητές.
«Η προειδοποίηση περιεχομένου αποτελεί τυπικό ακαδημαϊκό εργαλείο που χρησιμοποιείται για να υποδείξει πότε θα συζητηθεί ευαίσθητο ή γραφικό υλικό», αναφέρει σε ανακοίνωσή του.
«Στόχος της είναι να διασφαλίσει ότι τα θέματα αυτά μπορούν να αναλυθούν ανοιχτά και κριτικά, προετοιμάζοντας τους φοιτητές που ενδέχεται να δυσκολευτούν με τέτοιες λεπτομέρειες», προσθέτει.
Όπως αναφέρει η Mail on Sunday, οι φοιτητές λογοτεχνίας ενημερώνονται από το πανεπιστήμιο ότι τα τέσσερα Ευαγγέλια περιλαμβάνουν «σκηνές σωματικών τραυματισμών και σεξουαλικής βίας», καθώς αφηγούνται τα γεγονότα που οδήγησαν στον θάνατο του Ιησού. Η οδηγία απευθύνεται σε φοιτητές που μελετούν βιβλικά και κλασικά κείμενα.
Ήδη, Χριστιανοί και ιστορικοί έχουν αντιδράσει, μιλώντας για προειδοποιήσεις «παραπλανητικές», «παράλογες» και «ασύμβατες με τη διδασκαλία της ηθικής».
Μία σκηνή, δολοφονίας εν προκειμένω, εντοπίζει κανείς στο βιβλίο της Γένεσης, που μιλά για την ιστορία του Κάιν και του Άβελ, γιων του Αδάμ και της Εύας. Ο Κάιν, που είναι και ο πρώτος άνθρωπος που γεννήθηκε, σκοτώνει τον αδερφό του Άβελ, τον πρώτο άνθρωπο που πεθαίνει. Πάντως, οι επικριτές του πανεπιστημίου σημειώνουν ότι δεν υπάρχει περιγραφή στη Βίβλο για το πώς έγινε ο φόνος και ως εκ τούτου, αδυνατούν να κατανοήσουν γιατί γίνεται λόγος για «σεξουαλική βία» στις προειδοποιήσεις.
«Βαθιά παρερμηνεία του κειμένου»
Η Αντρέα Γουίλιαμς, διευθύνουσα σύμβουλος του Christian Legal Centre, δήλωσε τέτοιου είδους προειδοποιήσεις σε αφηγήσεις που διαμόρφωσαν τον πολιτισμό μας «δεν είναι μόνο παραπλανητικό, αλλά και γελοίο». Η ίδια σημειώνει ότι το υπονοούμενο ότι «η ιστορία της Σταύρωσης περιλαμβάνει “σεξουαλική βία” δεν είναι απλώς ανακριβές - είναι μια βαθιά παρερμηνεία του κειμένου. Η διήγηση του θανάτου του Ιησού δεν είναι ιστορία τραύματος, αλλά η ύψιστη έκφραση αγάπης, θυσίας και λύτρωσης, που βρίσκεται στο επίκεντρο της χριστιανικής πίστης».
Από την πλευρά του, ο πρώην Αγγλικανός επίσκοπος του Ρότσεστερ που ασπάστηκε τον Καθολικισμό Μοσινιόρ Μάικλ Ναζίρ-Άλι, σχολίασε ότι «η γνώση της Βίβλου είναι απαραίτητη για όποιον μελετά την αγγλική λογοτεχνία. Οι φοιτητές πρέπει να εκτίθενται σε ό,τι είναι δυσάρεστο ή τρομακτικό, ώστε να μάθουν να το αντιμετωπίζουν. Η Βίβλος είναι εξαιρετικά συγκρατημένη στις περιγραφές τόσο της δολοφονίας του Άβελ από τον Κάιν όσο και της Σταύρωσης, ειδικά αν συγκριθεί με κινηματογραφικές αποδόσεις όπως το “Πάθη του Χριστού” του Μελ Γκίμπσον».
Ο ιστορικός Τζέρεμι Μπλακ, συγγραφέας του A Brief History of History, ανέφερε: «Οι βιβλικές και κλασικές αφηγήσεις πραγματεύονται τη σύγκρουση του καλού και του κακού στο σύμπαν, στην κοινωνία και μέσα στο ίδιο το άτομο. Αυτοί οι αγώνες είναι θεμελιώδεις και οι φοιτητές πρέπει να εκτεθούν στη δύναμη των κειμένων, στον αμείλικτο χαρακτήρα τους και στη βία της πορείας προς τη λύτρωση. Δεν υπάρχει λόγος για προειδοποιήσεις όταν πρόκειται για τη διδασκαλία της ηθικής».
«Τυπικό ακαδημαϊκό εργαλείο»
Πάντως, το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ υπεραμύνεται της απόφασής του να απευθύνει προειδοποιήσεις στους φοιτητές.
«Η προειδοποίηση περιεχομένου αποτελεί τυπικό ακαδημαϊκό εργαλείο που χρησιμοποιείται για να υποδείξει πότε θα συζητηθεί ευαίσθητο ή γραφικό υλικό», αναφέρει σε ανακοίνωσή του.
«Στόχος της είναι να διασφαλίσει ότι τα θέματα αυτά μπορούν να αναλυθούν ανοιχτά και κριτικά, προετοιμάζοντας τους φοιτητές που ενδέχεται να δυσκολευτούν με τέτοιες λεπτομέρειες», προσθέτει.
Πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου