Τα μέλη των υπογραφόμενων Χριστιανικών Σωματείων της Θεσσαλονίκης, με αφορμή την διανυόμενη ήδη εβδομάδα «εορτασμού» του Europride στην πόλη του Αγίου Δημητρίου, δηλώνουμε τον αποτροπιασμό μας για την βεβήλωση της Αγιοτόκου Θεσσαλονίκης από τις «εκδηλώσεις υπερηφάνειας», με τις οποίες δυστυχώς, συνάνθρωποί μας- εικόνες του Θεού, αντί να αισθάνονται ντροπή, επαίρονται για την καταπάτηση του Ευαγγελικού Νόμου και της φυσικής τάξεως.
Στις εκδηλώσεις αυτές, που όπως είναι γνωστό χρηματοδοτούνται αφειδώς από ξένες πρεσβείες και πολιτικά και οικονομικά κέντρα αποφάσεων, όχι μόνο βεβηλώνεται βάναυσα το ανθρώπινο πρόσωπο έτσι όπως το έπλασε ο Δημιουργός των όλων Θεός, αλλά πολύ συχνά όπως είδαμε και στο παρελθόν προσβάλλονται από τους συμμετέχοντες χυδαία και συνειδητά οι παραδοσιακές αξίες της ελληνικής κοινωνίας, οι εικόνες των αγίων μας αλλά και η αγάπη προς την πατρίδα (βλ. σύνθημα: Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο η Πατρίς, Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς!).
Εκφράζουμε κατ αρχήν την απογοήτευσή και την θλίψη μας μας γιατί σύσσωμη η πολιτική και πνευματική ηγεσία του τόπου (πλην λίγων επαινετών εξαιρέσεων) σιωπά ή ακόμη και συστρατεύεται (βλ. Πανεπιστημιακά ιδρύματα) με την συγκεκριμένη προπαγάνδα.
Εμείς από την πλευρά μας στηριγμένοι στον ευαγγελικό αλλά και φυσικό νόμο, έχουμε ακράδαντη πεποίθηση ότι ο κόσμος μας όπως τον έπλασε ο Θεός είναι ΚΑΛΟΣ ΛΙΑΝ και κατά συνέπεια, δεν πρέπει να υποχωρήσουμε από τις αξίες και τις αρχές που συγκροτούν την ορθόδοξη παράδοση για την οικογένεια, ως το απαραίτητο κύτταρο της κοινωνίας,
Για το σκοπό αυτό ζητούμε :
1)Να καταργηθεί το επαίσχυντο νομοσχέδιο του γάμου ανθρώπων ίδιου φύλου και της τεκνοθεσίας από αυτούς και
2) Να μην ξαναεπαναληφθεί το gay pride στην πόλη μας!
Ζητούμε μάλιστα να γίνει δημοψήφισμα σε όλους τους δήμους του Νομού Θεσσαλονίκης για να αποφασίσει ο ίδιος ο λαός της πόλης μας, (που στην μεγάλη του πλειοψηφία διαφωνεί) την κατάργηση αυτών των εκδηλώσεων.
Παρατηρώνταςμε λύπη την απουσία αντίδρασης από την επίσημη εκκλησία κατα τιςεκδηλώσεις του Pride σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αναλογιζόμαστε πόσο θα ανέπαυε τους πιστούς, αν η εκκλησία μας, ακολουθούσε το παράδειγμα των αντίστοιχων εκκλησιών της Γεωργίας, Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας που ετέθησαν επικεφαλής των αντιδράσεων στην προπαγάνδα των ΛΟΑΤΚΙ. Θα ήταν ευχής έργο τουλάχιστον, να χρησιμοποιούσε τα πνευματικά όπλα που διαθέτει ως ανάχωμα στην ξεδιάντροπη σοδομιτική προπαγάνδα, δηλαδή την τέλεση αγρυπνιών, την δημόσια διαφωνία της με εγκύκλιο προς τον λαό καθώς και την πένθιμη κρούση των κωδώνων, κατά την ημέρα κορύφωσης των εν λόγω εκδηλώσεων.
Βλέποντας παράλληλα την επίσημη κρατική εξουσία να απαγορεύει 'δημοκρατικά" κάθε αντίδραση στην προωθούμενη woke ατζέντα (βλ. καθολική απαγόρευση συγκεντρώσεων σε ΟΛΟ το Δήμο Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του ερχομένου Σαββάτου), αιτούμεθα να μην γίνονται δεκτοί με τιμές από την Εκκλησία οι εχθροί του ευαγγελικού νόμου του Θεού, πολιτικοί άρχοντες που ψήφισαν ή απείχαν από την ψήφιση του επαίσχυντου νομοσχεδίου, καθώς και όσοι πολιτικοί συμμετέχουν ή συνευδοκούν στην τέλεση των «παρελάσεων υπερηφανείας».
Με τον τρόπο αυτό θα δείξουμε έμπρακτα τη διαφωνία μας και δεν θα καταστούμε συνένοχοι δια της σιωπής μας στην παραβίαση του Νόμου του Θεού αλλά και στην αλλοτρίωση των αξιών και των παραδόσεων του Γένους μας .
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ: ΛΥΔΙΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ: ΑΓΙΑ ΤΑΒΙΘΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ: ΙΕΡΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ- Π.Α.Τ.Ρ.Ι.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ - Π.Α.Σ.Υ.Β.Α. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΣΥΝΤΟΝ. ΦΟΙΤΗΤ. ΕΝΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ – Σ.Φ.Ε.Β.Α. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΧΡΙΣΤ. ΟΡΘΟΔ. ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ Ι. ΗΣΥΧ. ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ " ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ"
Όλοι είμαστε γειτόνοι του Τζακ Ο Χάρα .
ΑπάντησηΔιαγραφή;
ΔιαγραφήἌν θέλετε κάντε τόν κόπο καί γράψτε μία ἐπεξήγηση σ' αὐτό πού σχολιάσατε γιατί δέν εἶναι σαφές. Σίγουρα ἀπαξιώνετε τό Δελτίο Τύπου τῶν Σωματείων, ἀλλά γίνετε πιό συγκεκριμένος γιά νά καταλάβουν ὄλοι.
Είναι ένα τραγούδι του Ζαμπέτα που σατιρίζει την συμπεριφορά των γειτόνων σε έναν άστεγο. Επί τη ευκαιρία, σε άλλο ιστολόγιο είδα τις διαφωνίες (να μην πω επίθεση) για το άρθρο σας για την αποχή. Κάπου διάβασα ότι όλες οι μάχες κερδίζονται με επίθεση, μόνο στα σαρκικά με φυγή.Και η αποχή είναι φυγή. Οι καλοί σχολιασταί λοιπόν ας υποδείξουν στο σχετικό θέμα κάτι που να κερδηθεί με επίθεση.
ΔιαγραφήΕὐχαριστῶ γιά τήν ἐπεξήγηση καί γιά τήν ἐνσυναίσθηση. Σπάνιο πρᾶγμα στίς μέρες μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό ἄρθρο ἀφοροῦσε τό παληκάρι πού τώρα τό ἔχουν μπουζουριάσει (καί θά πάρει στεφάνι ἀπό τόν Χριστό) καί ὁ ἔξω ἀπό δῶ τσίμπησε κάποιους νά ἀσχολοῦνται μέ τήν ἀποχή πού σχολίασα καί ἔτσουξε.
Ἡ δική μου ἀποχώρηση ἀπό τά σχόλια ἔγινε γιατί στόν διάολο πρέπει νά ἐπιτεθοῦμε, στή Νέα Τάξη καί κυρίως στά πάθη μας, πρᾶγμα πού δέν βλέπω, ἀλλά ἀντιθέτως τήν ἐπίθεση ἀδελφοῦ σέ ἀδελφό. Ἔ ὄχι, ἐκεῖ δέν θά κάνω τήν χάρη. Φεύγω καί ὅποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Εὐχαριστῶ γιά τό σχόλιό σας. Ἡ ἀνθρώπινη παρηγορία ἔγινε σπάνια καί δυσεύρετη. Ὁ Θεός νά σᾶς εὐλογεῖ καί ὄλους τούς "ἐπιθετικούς" :-)